خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «عباس بابایی» از بازسازی و مرمت یک باب منزل نیازمند توسط جهادگران این گروه در شهر جورقان طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۱۷۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

یک باب منزل نیازمند در جورقان بازسازی و مرمت شدپیام زمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: گروه جهادی شهید «عباس بابایی» با حضور 20 جهادگر در ایام نوروز به مدت 7 روز در شهر جورقان اقدام به برگزاری اردوی جهادی کرد.

وی افزود: در این اردو با کمک خیرین و مردم نوع دوست، مرمت و بازسازی منزل یک خانواده نیازمند را انجام دادیم.

مسئول گروه جهادی شهید عباس بابایی اظهار داشت: با همت جهادگران بسیجی برای این خانواده نیازمند زیرزمینی نیز حفر شد تا به‌عنوان انبار یا یک اتاق مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این منزل دارای حیاط بزرگی نیز هست اقدام به غرس و کاشت 6 اصله نهال کردیم تا یک فضای سبز نیز در حیاط منزل این خانواده نیازمند وجود داشته باشد.

زمانی با اشاره به همکاری مردم در زمان مرمت و بازسازی این منزل تصریح کرد: یک خانواده خیر در زمان برگزاری اردوی جهادی، اقدام به تهیه غذا برای جهادگران ‌کرد.

وی در خصوص دیگر اقدمات این گروه گفت: در حال حاضر با همکاری فنی و حرفه‌ای در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در عرصه‌های کشت گلخان‌ ای برای برادران و خیاطی برای خواهران کرده‌ایم.

این جهادگر بسیجی افزود: همچنین هر دو هفته یکبار با حضور پزشکان متخصص طرح یاوران سلامت در شهر جورقان اجرا شده و به ویزیت رایگان مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات