محمدابراهیم نیکزاد
کد خبر: ۹۰۰۷۲۱۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

 

به مناسبت گرامیداشت شهدای انتفاضه جدید مردم فلسطین در راهپیمایی حق بازگشت، جمعی از اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه پیام نور با نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا دکتر علیرضا پارسا مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور بر ضرورت تداوم مقاومت و مبارزه با رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل تأکید نموده و با یادآوری دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(دام­ظلّه) در مورد مسئله فلسطین و ضرورت دفاع از مردم مظلوم در برابر اشغالگران صهیونیست، بر اعلام آمادگی همه­ جانبه اساتید بسیجی در دفاع از کیان فلسطین تأکید نمودند.

دکتر پارسا افزود: مسئله فلسطین، اختصاص به یک کشور و ملت ندارد و دغدغه  همه امت اسلامی است.

 

 

وی تأکید کرد: همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند آنچه باعث زنده نگه داشتن مسئله فلسطین بوده و هست، تداوم مبارزه و مقاومت است و این دو مهم همراه توکل به خداوند و بیداری و همراهی همه امت اسلامی نهایتاً منجر به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم پلید ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و انشالله بزودی در قدس نماز وحدت­ بخش را اقامه خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار، دکتر قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ضمن تشکر از حضور و توجه اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور، درخصوص حمله رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی گفت: درست است که رژیم صهیونیستی طی سه روز گذشته ۲۰ تن از شهروندان فلسطینی را شهید و بیش از ۳ هزار نفر را مجروح و زخمی نموده است، ولی ما چاره ­ای جز ایستادگی نداریم و انشاالله به یاری خداوند به پیروزی و هدف نهایی خواهیم رسید.

 

 

وی همچنین تأکید مقام معظم رهبری در دیداری که به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) داشتند را در رویارویی با طاغوت عنوان کرد و ادامه داد: از نشانه­ های مؤمن این است که رو در ­­­رو و مقابل طاغوت بایستد و اینگونه نباشد که یک مؤمن در مسجد یا حسینیه بنشیند و منتظر بارش پیروزی از آسمان باشد.

نماینده حماس در تهران یادآور شد: ایران ۴۰ سال است که تحریم شده و اگر نگاهی گذرا به این روند و توسعه ۴۰ ساله داشته باشیم، می­ بینیم که علیرغم این تحریم­ ها ایران به پشتوانه تلاش آحاد مردم و هدایت­ های رهبر باتدبیر خود توانسته است به پیشرفت و تحول شگفت­ انگیزی در زمینه ­های علمی، اقتصادی، پزشکی و... دست یابد. از این­ رو پیشرفت و تحول در فلسطین نیز دور از انتظار نخواهد بود، چراکه فلسطین انتفاضه را با سنگ آغاز کرد و امروز به لطف خداوند موشک و هواپیمای بدون سرنشین در اختیار دارد.

قدومی در مورد فرمایش مقام معظم رهبری که در ۲۵ سال آینده چیزی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت اظهار کرد: این پیام مستلزم کار بیشتر از جانب ماست و امانتی بر گردن ماست که انشاالله بتوانیم این امانت را به درستی به سرانجام برسانیم، همچنین پیام ما برای کسانی که قصد تجاوز به ما را دارند این است که ما ناتوان و زبون و ضعیف نیستیم، بلکه قدرت ما ایمان و توکل به خداست.

وی در پایان ضمن انزجار و مذمت شدید کشورهایی که قصد نزدیک شدن وعادی­ سازی روابط با اسرائیل را دارند، خاطرنشان کرد: برای ما بعنوان یک فلسطینی هرگونه رابطه­ ای با رژیم صهیونیستی مذموم و نکوهیده است.

در پایان حضرت حجت­ الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نیز بر ضرورت تداوم مبارزه و مقاومت مردم فلسطین و لزوم همراهی همه مسلمانان و آزادگان از ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد.

در پایان این دیدار صمیمی، ازسوی اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور، به رسم یادبود تابلوفرشی مزین به آیات کریمه الهی و تصاویر مقام معظم رهبری و رهبر مقاومت اسلامی حماس به نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران تقدیم شد.

ارسال نظرات