گردهمایی مدیران کل شعب استان های بانک قوامین /بررسی نقش بانک در تحقق شعار سال "حمایت از کالای ایرانی"

بیست و ششمین همایش سراسری روسای ادارات و مدیران کل شعب استان های بانک قوامین در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین ماه با هدف بررسی نقش بانک در تحقق شعار سال   "حمایت از کالای ایرانی" برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۳۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، دبیر بیست و ششمین همایش سراسری مدیران بانک قوامین با اعلام این خبر گفت: در این همایش که طی دو روز در سال اجتماعات باشگاه پاس قوامین برگزار       می گردد، حول محور سیاست ها و جهت گیریهای کلان بانک در سال 97 و بررسی برنامه و بودجه سال جدید برای کل کشور و استانها، بحث و تبادل نظر خواهد شد.
مرتضی زیاری گفت: ترجمان استانی سند راهبردی تحول و بررسی و تجزیه و تحلیل مالی عملکرد سال 1396 بانک از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش دو روزه خواهد بود. 
رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک قوامین با اشاره به سخنان دکتر تقی نتاج در دیدار نوروزی با کارکنان قوامین افزود: همانطوریکه مدیرعامل محترم بانک فرمودند: رویکرد بانک قوامین در سال جدید، مدیریت هزینه ها و اتکا به خود با خود باوری است و این امر حرکت ما را در مسیر تحقق شعار سال یعنی "حمایت از کالای ایرانی" جهت دهی خواهد کرد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار