خبرهای داغ:
مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد
مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان بر تقویت تعامل و هماهنگی هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) و سازمان صدا و سیمای مرکز همدان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۴۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

تقویت تعامل هیئت‌های مذهبی و سازمان صدا و سیمای مرکز همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اعضای شورای عالی بسیج مداحان سپاه انصارالحسین(ع) در محل سازمان بسیج مداحان استان همدان دیدار کرد.

مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این نشست بر تقویت تعامل و هماهنگی هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) و سازمان صدا و سیمای مرکز همدان تاکید کرد.

احمد گلپریان در این نشست ابراز داشت: هیئت‌ها و مداحان همدان آمادگی دارند در خصوص تدوین و تهیه برنامه‌های مذهبی، انقلابی، جهادی و همچنین عاشورایی، سیره معصومین(ع) و... باسازمان صدا و سیما همکاری و تعامل داشته باشند و این سازمان را یاری کنند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز همدان نیز عنوان کرد: تلاش داریم از ظرفیت برنامه‌های مذهبی هیئت‌های استان و همچنین  از مداحان انقلابی و جوان به اقتضای زمان و مکان و مناسبت‌های مذهبی استفاده شود.

مهدی دهقان نیری تصریح کرد: هماهنگی‌ها و تعاملات و جلسات با هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز همدان از برنامه‌های تدوین و ساخته شده توسط هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات