مدیرکل هواشناسی استان مرکزی خبر داد

تداوم ناپایداری‌های جوی در استان مرکزی

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی با اشاره به وضعیت جوی استان گفت: بررسی نقشه های پیش یابی حاکی از تداوم و تشدید ناپایداری‌ها تا سه شنبه 28 فروردین ماه جاری است.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۶۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

مرتضی ذوالفقاری، مدیرکل هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به وضعیت جوی استان گفت: بررسی نقشه های پیش یابی حاکی از تداوم و تشدید ناپایداری‌ها تا سه شنبه 28 فروردین ماه جاری است.

وی افزود: در این مدت نقاط مختلف استان مرکزی شاهد بارش باران، همراه با رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و افت نسبی دما خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در برخی نقاط این استان به زیرصفر برسد و احتمال بارش برف نیز در ارتفاعات وجود دارد.

ذوالفقاری با بیان اینکه باتوجه به بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود، گفت: صبح فردا دمای هوا در استان مرکزی به طور میانگین بین ۳ تا ۵ درجه کاهش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش ها به میزان 30.3 میلیمتر مربوط به غرق‌آباد و کمترین میزان بارش با 0.4 میلیمتر مربوط به خمین بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات