جنایات علیه سوریه مردم این کشور را متحد تر کرد

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: جنایات علیه سوریه مردم این کشور را بیش‌تر متحد کرده‌ است
کد خبر: ۹۰۰۷۲۷۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب الله توکلی  امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت که امروز در حسینیه سپاه شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای اخیر جنایتکاران عالم با بهانه‌های واهی و پوچ سرزمین مقاومت، سرزمین ایثار و فداکاری سوریه را مورد حمله موشک و هجمه قرار دادند.

وی با بیان این‌که بیش‌ترین زخم و آسیب از سلاح‌های شیمیایی به جمهوری اسلامی ایران رسیده‌است، افزود: کشورهایی که در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، صدام را به سلاح‌های شیمیایی تجهیز کردند، امروز به‌دلیل شکست‌های پی‌درپی از جبهه مقاومت بهانه جدیدی را مطرح و ناجوانمردانه به این کشور حمله کردند.

جانشین فرماندهی سپاه ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به این‌که جنایات علیه سوریه مردم این کشور را بیش‌تر متحد کرده‌ است، عنوان کرد: مردم مسلمان در منطقه ما اراده کرده‌اند که در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و توطئه‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند. مردم این مناطق دریافته‌اند که به‌جز مقاومت و ایستادگی چاره‌ای دیگر ندارند، چون تمام قراردادها، نشست‌ها و سازش‌هایی که تاکنون برگزار شده، هیچ‌گونه نفعی برای کشورهای منطقه نداشته‌است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فضیلت‌های ماه رجب، فرارسیدن سالروز تولد امام حسین(ع) و سالروز تأسیس سپاه پاسداران افزود: نخستین مولود انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار توکلی با بیان این‌که سپاه کارنامه درخشانی را تاکنون به‌نمایش گذاشته‌است، اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که سپاه پاسداران در کنار امنیت و آسایش برای مردم در اقدامات سازندگی و رفع محرومیت در عرصه‌هایی که نیاز باشد، ورود پیدا کرده‌است.

وی با اشاره به محرومیت دهستان شمالی در شهرستان کوهدشت و محرومیت‌زدایی سپاه در این منطقه افزود: بیش‌ترین درصد محرومیت استان لرستان در دهستان شمالی کوهدشت وجود دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار