خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر :

حمله آمریکا به سوریه، نوعی مانور نمایشی جهت عرضه اندام بود

سرهنگ دوم پاسدار ، محمود علیخانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آزادشهر ضمن محکوم کردن حمله هوایی آمریکا به سوریه گفت:آمریکا طی چند روز گذشته با استفاده از قدرت رسانه ای که در اختیار دارد و به بهانه واهی و احمقانه استفاده ارتش سوریه از سلاح های شیمیایی بر طبل جنگ کوبیده است .
کد خبر: ۹۰۰۷۳۰۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ دوم پاسدار محمود علیخانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر گفت: جنگ 7 ساله در سوریه به ظاهر جنگ بین کشور سوریه و استکبار جهانی بود ؛ اما در اصل تلاقی و تقابل جبهه در برابر جبهه مقاومت بود که آمرکا و ایادی آن تا کنون جنین شکست فضاحت باری را تجربه نکرده بودند .

وی با تشبیه کردن آمریکا به گرگ بدون دندان اذعان داشت : حمله آمریکا و هم پیمانانش به سوریه به نوعی مانور نمایشی جهت عرضه اندام کردن یک گرگ بی دندان شباهت داشت .

فرمانده سپاه آزادشهر افزود : آمریکا طی چند روز گذشته با استفاده از قدرت رسانه ای که در اختیار دارد و به بهانه واهی و احمقانه استفاده ارتش سوریه از سلاح های شیمیایی بر طبل جنگ کوبیده است .

علیخانی در ادامه افزود : آمریکا ، فرانسه و انگلیس بدون هیچ گونه مدرکی دال بر صحت ادعایشان اقدام به حمله موشکی و هوایی به کشور سوریه کردند که این اقدام به منظله سخره گرفتن شعور مردم دنیاست و اقدامات اخیر آمریکا مشخص کرده است این کشور نه تنها به اصول و ارزش‌های اخلاقی پایبند نیست بلکه فاقد حکمت و .عقلانیت است و این مسئله به نوبه خود تهدیدی برای امنیت و صلح جهانی محسوب می‌شود

وی همچنین در پایان اظهار داشت : آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد جنگی نخواهند شد که نتیجه موفقیت آمیز آن تضمین نشده باشد بنابراین این جنگ جنگ نمایشی یود و هیچ خدشه ای بر عزم و اراده جبهه مقاومت نخواهد داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار