خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان قم گفت: یکی از برنامه‌های بسیج هنرمندان راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز در سه سطح مبانی، تبدیل مبانی به محور‌های عملیاتی و روش‌های قابل‌اجرا در حوزه هنر است.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۰۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۳
هیئت‌های اندیشه‌ورز هنری در قم راه‌اندازی می‌شود
قاسم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با توجه به هفته هنر انقلاب از ۲۰ الی ۲۷ فروردین، اظهار داشت: بسیج هنرمندان از سال ۸۱ تاکنون فعال بوده و بالغ‌بر دو هزار عضو هنرمند بسیجی در استان قم باهدف تبدیل هنر به هنر انقلابی و دینی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج هنرمندان در سال جاری افزود: یکی از برنامه‌های بسیج هنرمندان راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز در سه سطح مبانی، تبدیل مبانی به محور‌های عملیاتی و روش‌های قابل‌اجرا در حوزه هنر است.

مسئول بسیج هنرمندان قم تصریح کرد: دیگر برنامه این نهاد انقلابی تعامل و همکاری با تمام سازمان‌های متولی امر هنر استان است تا بتوانیم هم‌صدا و هم‌افزا در تولید آثار انقلابی و اسلامی فعالیت و کوشا باشیم.

وی به معضلات فرهنگی و هنری استان اشاره کرد و گفت: باید با همکاری همه نهاد‌های مرتبط باهنر مشکلات موجود در استان را به شکل هم‌افزا تقلیل داده و با آن‌ها مبارزه و مقابله کنیم.

مسئول بسیج هنرمندان قم در راستای حمایت از کالای ایرانی ابراز کرد: بیست اثر دودقیقه‌ای موشن گرافی در استان قم تولیدشده که آماده بهره‌برداری در رسانه‌هاست و با توجه به محتوای آن موردحمایت بسیج هنرمندان کشور قرارگرفته است.

وی اظهار داشت: این آثار با موضوعاتی از قبیل: اشتغال، واردات، ساعت کار مفید و بیست عنوان دیگر در روز هنر انقلابی رونمایی شد.

بابایی با ابراز امیدواری درزمینهٔ فعالیت هنرمندان انقلابی در پایان افزود: از تمام هنرمندان و مسئولانی که دغدغه دین و انقلاب دارند و علاقه‌مند خدمت به وطن اسلامی و آینده این نسل و فرزندان انقلاب اسلامی هستند دعوت به همکاری می‌کنیم تا بتوانیم با همکاری هم ادامه‌دهنده حقیقی راه شهید اوینی‌ها باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها