رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان گفت: در هفته جوان مسابقات ورزشی بین رده سنی 15 تا 29 سال برگزار و جشن ویژه همراه با تجلیل از جوانان برتر شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۰۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، منصور جعفری عصر امروز در جلسه شورای ورزشی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در نظر داریم در سایت ورزشی شهرستان کوهبنان نسبت به معرفی بیشتر شهدای ورزشکار اقدام کرده و گوشه‌ای از زندگی این بزرگواران را برای نسل جوان بیان کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان عنوان کرد مسوولان هیات‌های ورزشی و مربیان، گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد خود، برای درج در سایت ورزشی شهرستان ارسال کنند.

جعفری با بیان اینکه اکثر هیات‌های ورزشی در شهرستان تشکیل شده اما حدود 15 هیات به صورت جدی فعال هستند، ابراز داشت: با پیگیری مدیر کل ورزش و جوانان استان مقرر شده در سال جاری کمکی به هیات‌های فعال شهرستان صورت گرفته که این، می‌تواند گامی مهم در راستای فعال شدن هیات‌ها و شناسایی استعدادها باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان از اهمیت ترویج ورزش‌های همگانی گفت و تصریح کرد: هفته سلامت را در پیش داریم لذا فرصت مناسبی است که ورزش همگانی را ترویج دهیم و جا دارد تمام هیات‌های ورزشی، مسابقات مختلف را در بین اقشار برگزار کنند و با شبکه بهداشت و درمان هماهنگ باشند.

 وی تاکید کرد: کمیته ورزش همگانی کوهبنان در استان جز برترین هیات‌هاست چرا که در تمامی مناسبت‌های قمری و شمسی شاهد فعالیت این کمیته هستیم‌.

جعفری گفت: در هفته جوان مسابقات ورزشی بین رده سنی  15تا 29 سال برگزار و جشن ویژه همراه با تجلیل از جوانان برتر شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز داشت: به منظور تجلیل و تقدیر از مربیان و مسوولان هیات‌های ورزشی به‌زودی سفر زیارتی و سیاحتی را در مشهد مقدس  برگزار می‌کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان بیان داشت: با توجه به ایام شعبانیه برپایی جشن ویژه با حضور ورزشکاران در مهدیه ده‌خواجه در دستور کار قرار دارد که حدود 15 سال است که این مراسم به‌صورت منسجم برگزار می‌شود .

 

ارسال نظرات