استقرار تیپ‌های لشکر ۸۴ لرستان در مناطق مرزی غرب و جنوب غرب

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان گفت: نیروی زمینی ارتش شرایطی ایجاد کرده که نیرو‌های عملیاتی آن در کمترین زمان خود را به مرز‌ها می‌رسانند و از مرز‌ها دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۰۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امیر سرتیپ تقی دریکوند امروز در دیدار جمعی از ارتشیان با نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در زیر پرچم مقدس نظام اسلامی و تحت رهبری مقام معظم ولایت ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون بدون هیچ ادعا و خطایی از تمامیت مرز‌های کشور دفاع کرده است، اظهار داشت: هم‌اکنون نیز ارتش باوجود تهدیدات منطقه‌ای با چهار نیروی زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند ضمن حفظ تمامیت مرزی کشور به نتیجه رسیده که هیچ دشمنی قدرت رویارویی با جمهوری اسلامی را در منطقه ندارد.
وی بیان کرد: نیرویی دریایی در منطقه دریای عمان با ایجاد امنیت در این منطقه شرایط اقتصادی خوبی در سواحل مکران ایجاد کرده است.
دریکوند گفت: نیروی زمینی ارتش شرایطی ایجاد کرده که نیرو‌های عملیاتی آن در کمترین زمان خود را به مرز‌ها می‌رسانند و از مرز‌ها دفاع می‌کنند.
وی بیان کرد: تیپ‌های لشکر ۸۴ در مناطق غرب و جنوب غربی مستقر هستند و به‌محض اینکه داعش وارد عراق شد با توجه به اینکه احتمال می‌رفت خطراتی برای کشور ایجاد کنند این تیپ‌ها به منطقه اعزام شدند و توانستند در سه مرحله به داعش آسیب برسانند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان اظهار داشت: علاوه بر حفاظت از مرز‌ها در مواقع بحرانی مانند زلزله کرمانشاه یگان‌های ارتش اولین نیرو‌هایی بودند که به یاری مردم می‌شتابند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات