خبرهای داغ:
یادداشت؛

زمان بزن در رو امریکا به پایان رسیده است

جبهه غرب به رهبری امریکا، قدرت تحمل جنگ فرسایشی را ندارد، امریکا امروز فقط به دنبال صدور بلوف های سیاسی است، برخورد هوایی امریکا نیز مخدوش شده و زمان بزن در رو به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۱۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نه امریکا، امریکای دیروز است و نه قدرت های نوظهور منطقه ای؛ امریکایی ها در کنار متحدان اروپایی، آسیایی و مرتجعین عربی خود، می دانند که کوچکترین اشتباه، قدرت هژمونیک امریکا را در بین افکار عمومی تضعیف خواهد کرد.

هر چند ابهت و هژمون امریکا در منظر کارشناسان سیاسی از بین رفته است، امریکایی ها بهتر می دانند که دیگر دفاع محور مقاومت، محدود به دفاع در خاک خود نخواهد بود.

اگر اتفاقی و یا اشتباهی بزرگ توسط سیستم غربی به رهبری امریکا صورت پذیرد، دفاع محور مقاومت در داخل خاک خود امریکا و متحدان غربی و منطقه ای او اتفاق خواهد افتاد و این یعنی شکست صد در صدی هژمون امریکا.

به نظر می رسد جنگی بلندمدت در بحث سوریه اتفاق نخواهد افتاد چون تداوم جنگ بلند مدت همه جانبه توسط امریکا، یعنی زنگ خطر برای ایجاد یک جنگ حداقل منطقه ای که قدرت تبدیل شدن آن به جنگ همه جانبه جهانی را فراهم خواهد کرد.

تحرکات فعلی و مقطعی و موشکی امریکا، فرانسه و انگلیس در سوریه بخصوص پس از پیروزی اخیر محور مقاومت، در قالب سیگنال های صدور قدرت و تحکیم هژمونیک قابل بحث است و لا غیر.

 محمد رضایی

ارسال نظرات
آخرین اخبار