خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز در همایش خوزه بسیج کارگری الحدید گفت: با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی می توانیم برای تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب در حوزه فرهنگ و اقتصاد گام برداریم.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۱۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری افزود: باید با فرهنگ و شعار «ما می توانیم» همانند شرکت پتروشیمی در آذربایجان شرقی برای کل کشور الگو بوده و در عرصه صنعت گام برداریم.

وی رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را متکی بودن به پشتوانه الهی و همت مردم حزب الهی و هدایت های داهیانه حضرت امام خامنه ای عنوان کرد.

مدیر عامل پتروشیمی تبریز نیز در این همایش با تشریح پیشرفت های این شرکت در سال اقتصاد مقاومتی، وجه تمایز پتروشیمی تبریز را حرکت در مسیر تولید توام با دانش محوری و ارتقا آن دانست.

 درفشی افزود: همین حرکت موجب افزایش کیفیت و کمیت محصولات تولیدی و حمایت از کالای ایرانی محسوب می شود.

مردی؛ فرمانده حوره بسیج کارگری الحدید نیز در ادامه با اشاره به برنامه های سال جدید، بسیج را تفکری مقدس خواند که اگر در هر محیطی از جمله کارخانجات و محیط های کارگری باشد موجب شکوفایی خواهد شد.

همایش خوزه بسیج کارگری الحدید با حضور فرماندهان و اعضای شورای حوزه الحدید در شرکت پتروشیمی تبریز برگزار و در آن از زحمات مهندس درفشی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات