خبرهای داغ:
جنایات اخیر سحرگاه روز مبعث رسول مکرم اسلام(ص) ائتلاف غربی: آمریکا و انگلیس و فرانسه در حمله موشکی به سوریه به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی این کشور در دوما یک بهانه جویی صریح و دروغ آشکار و اتهام مفتضحانه‌ای بود که ماهیت و هویت استکباری و استعماری آمریکا و متحدانش را بار دیگر برملا ساخت و بی اعتباری نشست سران عرب را آشکار کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۲۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زمانی که از سلاح شیمیایی استفاده می‌شود آثار آن تا مدت‌ها در محل باقی می‌ماند در حالی که در دیدار هیئت ایرانی از غوطه شرقی به‌وضوح حکایت از اطمینان آنها مبنی بر اینکه از سلاح شیمیایی استفاده نشده است، بود.

بحران سوریه توسط آمریکا و متحدانش به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی به جهانیان نشان داد که آن ها خودشان محرک شورشیان علیه دولت سوریه بودند و این عصبانیت آن ها به علت شکست خفت بار تروریست‌ها بود که با حقه و فریب نقاب از چهره آن ها برداشت و این حملات موشکی در حقیقت یک بهانه جویی برای جبران شکست و یک جنایت خباثت آمیز آشکار است.

از ابتدای بحران سوریه که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانش برای سوریه پیش آمده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار این کشور ایستاده و همچنان به حمایت خود در جبهه مقاومت ادامه خواهد داد و این حمله ددمنشانه وجنایتکارانه همچنان اراده جهادی جبهه مقاومت را تقویت و توسعه خواهد داد و در جهت عمیق شدن کینه ملت سوریه و تمامی ملت‌های صلح طلب و مبارز و جبهه مقاومت به ایادی استکبار جهانی خواهد بود و دولت و ملت سوریه قوی‌تر و مصمم تر از گذشته از تمامیت ارضی خود دفاع می‌کنند و این موضع صریح جمهوری اسلامی ایران است.


ملت‌های آزاده و خیرخواه و حامی مظلومان اتفاقات اخیر ائتلاف غربی مثلث شوم و جنایت را محکوم می‌نمایند و به تعبیر مقام معظم رهبری آنان با این حرکت‌های احمقانه و ترقه بازی‌ها به جایی نخواهند رسید و تا به حال هم به جایی نرسیده‌اند چراکه دولت و ملت سوریه در طول ۷ سال مقاومت و پایداری علیه تروریست‌های گماشته شده توسط ایادی استکبار که از 80کشور دنیا (شجره خبیثه ملعونه( در آنجا تجمع کرده بودند ثابت کرده‌اند که می‌توانند از خودشان دفاع کنند.

 موقعیت فعلی جبهه مقاومت قوی‌تر از گذشته است و پیروزی در گوته شرقی نقطه عطفی بود که نشان می‌دهد جبهه مقاومت در آینده قوی تر خواهد شد و جمهوری اسلامی قوی‌تر از گذشته به حمایت خود ادامه خواهد داد.
در تحلیل اتفاقات اخیر سوریه نکاتی قابل تأمل است؛
۱- موشک‌های شلیک شده توسط متحدان غرب و امریکا نشان می‌دهد، اهداف آنان برنامه ریزی شده و از پیش آشکار بود و دولت سوریه توانست با استقرار سامانه‌های قدیمی پدافند، برخی موشک‌های ده‌ها میلیونی آمریکا را سرنگون یا از مسیر خود منحرف کند بنابراین حفظ پیکره پدافندی ارتش سوریه در این بحران نشان دهنده هوش و ذکاوت امنیتی – نظامی دولت سوریه است که ساختارش بیش از آن که به یک جنگ داخلی عادت کرده باشد بر اساس یک جنگ کلاسیک آموزش دیده است.

-2 حمله موشکی غرب به سوریه بیشتر نمایش قدرتی بود که از سوی سه کشوری انجام گرفت که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی با آن‌ها دیدار کرده بود و قراردادهایی را به امضا رسانده بود.

از این رو می‌توان گفت که انجام این حمله نوعی ادای دَین فرانسه، آمریکا و انگلستان به سعودی‌ها بود. که نشان داد پول های کثیف و حمایت‌های پوشالی عربستان به عنوان حامی صریح تروریسم در جهان نمی‌تواند در برابر جبهه مقاومت قد علم کند و انشالله جبهه مقاومت روزبروز توسعه می‌یابد و ریشه های آن روز به روز در اعماق و متن تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان نفوذ می‌کند و به تعبیر آیه صریح قرآن کریم؛ حزب الله هم الغالبون.

حجت الاسلام رجب احمدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها