فرماندار خاتم با بیان اینکه اولین گام درحمایت از کالای ایرانی مقابله با ورود کالاهای قاچاق است گفت: فرهنگ سازی برای مصرف تولید داخلی می تواند راه مناسبی برای مقابله با ورود کالای قاچاق در کشور باشد.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۲۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم؛ فرماندار خاتم در اولین جلسه شورا مبارزه با قاچاق کالادر سال ۹۷ از کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در سال گذشته در شهرستان خاتم خبر داد.

فرجام فاضلی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشو رسال جاری را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه اولین گام درحمایت از کالای ایرانی مقابله با ورود کالا‌های قاچاق است گفت: فرهنگ سازی برای مصرف تولید داخلی می‌تواند راه مناسبی برای مقابله با ورود کالای قاچاق در کشور باشد.

فاضلی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی خاطر نشان کرد: برای تحقق شعارسال ۹۷ و حمایت از کالای ایرانی باید دولت و مردم همه در کنار هم باشند و یکدیگر را حمایت کنند تا کشور روز به روز به سمت توسعه اقتصادی حرکت کند.

فرماندار خاتم با بیان اینکه شهرستان خاتم قاضی تعزیرات ندارد، اظهار داشت: عدم وجود قاضی تعزیرات در شهرستان نباید باعث شود که از فروشگاه‌ها و مراکز خرید شهرستان بازدید نداشته باشیم و کیفیت، جنس و قیمت کالا‌ها بررسی نشود.

فاضلی گفت: بایستی گشت مشترک انجمن امور صنفی شهرستان و مسئولان از اماکن بازدید داشته باشند تا زمانی که قاضی تعزیرات مستقر شوند و از این ناحیه به مراحل قضایی پرونده‌ها رسیدگی شود.
ارسال نظرات