مديركل آموزش و پرورش استان با حضور در منزل خانواده های شهدای فرهنگی نهاوند من جمله جلالوند، بحیرایی و احمدوند در شهرستان نهاوند، از آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۴۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاریی بسیج، مديركل آموزش و پرورش استان با حضور در منزل خانواده های شهدای فرهنگی نهاوند من جمله جلالوند، بحیرایی و احمدوند در شهرستان نهاوند، از آنان تجلیل کرد. در این دیدارها که  امام جمعه نهاوند، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و مسئول بنیاد شهید شهرستان نیز حضور داشتند، محمد پورداود حضور در جمع با خانواده معظم شهدا را توفیق الهی خواند و اظهارکرد: حضور در جمع این عزیزان به ما انرژی مثبت می دهد تا با روحیه بهتری بتوانیم به جامعه خدمت کنیم.

  وی با بیان این که تداوم بخشیدن به راه شهدا و تلاش برای حفظ آرمان های بلند آنها از مهم ترین رسالت های ما در جامعه است، تصریح کرد: در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل های جدید از اهمیت خاصی برخوردار است.

  گفتنی است شهید رمضان جلالوند سال 1365 در عملیات کربلای 5، شهید محمد بحیرایی سال 1361 در قصر شیرین و شهید احمدرضا احمدوند سال 1364 در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.  

ارسال نظرات