خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

صرفه‌جویی در مصرف برق نیازمند فرهنگ‌سازی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: پیشرفت‌های صنعت برق پس از انقلاب چشم‌گیر است.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۹۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای بهمن اله‌مرادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی کشور در صنعت برق پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است، اظهار کرد: خودکفایی کشور در صنعت برق با نگاه به توانمندی‌های داخلی محقق شده است و این مهم می‌تواند به الگویی برای سایر بخش‌ها تبدیل شود.
وی فرهنگ‌سازی در مصرف انرژی را ضروری دانست و افزود: با اتخاذ راهکارهای مناسب می‌توانیم در مصرف برق فرهنگ‌سازی کرده و با کاهش مصرف، آن را در بخش‌هایی که بیشتر مورد نیاز است استفاده کنیم.
امام جمعه قزوین توجه هر چه بیشتر به انرژی‌های تجدیدپذیر نظیر انرژی بادی و خورشیدی را نیاز جامعه امروز دانست و ضمن تقدیر از کارهای انجام شده در این حوزه، ابراز امیدواری کرد مسئولان نگاه ویژه‌ای به توسعه نیروگاه‌ها در این بخش داشته باشند.
در ابتدای این دیدار آقای بهمن اله‌‌مرادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گزارشی از پیشرفت‌های صنعت برق ارائه کرد و گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال جدید و کاهش سطح آب سدها، با کاهش تولید مواجه هستیم و برای جلوگیری از قطع برق ضروری است صرفه‌جویی را در دستور کار قرار دهیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها