یک نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج»تاکید کرد

ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگی برای افزایش فرزندآوری در خانواده ها

حسینی کیا گفت: تک فرزندی فرهنگ غلطی است که باید اصلاح شود و برای بچه دار شدن بیشتر خانواده ها باید زیرساخت های لازم فرهنگی و اقتصادی فراهم گردد.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۰۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم فرزندآوری بیشتر خانواده ها اظهار داشت: ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم و نسخه کشور اسلامی هم باید بر مبنای فرهنگ دینی و اسلامی نوشته و عمل شود.

وی افزود: در  حال حاضر یکی از تهدیدات جدی در دنیا پیر شدن جمعیت ها در کشورهای مختلف است و اگر به میزان لازم زاد و ولد انجام نشود دچار پیری جمعیت خواهیم شد.

این نماینده مجلس با اشاره به تهدیدات کاهش و پیری جمعیت در ایران بیان داشت: پیری جمعیت می تواند تهدیدی برای امنیت و اشتغال در کشور محسوب شود.

حسینی کیا تاکید کرد: تک فرزندی فرهنگ غلطی است که باید اصلاح شود و برای بچه دار شدن بیشتر خانواده ها باید همه زیرساخت های لازم فرهنگی و اقتصادی فراهم گردد.

وی بیان داشت: البته الان در حوزه اشتغال با مشکلاتی مواجه هستیم که باید رفع شوند اما علاوه بر دولت و مسئولان مربوطه خانواده ها نیز باید به فرزندان خود کمک کنند و آنها را در این امر مهم یاری دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار