دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با حمایت هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاری‌های قانونی و مشروع زمینه رونق تولید و اشتغال را در استان فراهم آورده و مشکلات موجود در اینبخش را کاهش دهیم.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۴۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی و مشروع زمینه رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران استان اردبیل اظهار داشت: این جلسات با هدف طرح مسائل و مشکلات از سوی سرمایه‌گذاران در حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه و ارائه برخی دستورات قضایی لازم در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شعار سال، امسال نیز همانند سال‌های گذشته نهایت تلاش خود را برای حمایت از بسترهای اقتصادی سالم، واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان استان انجام داده و طبق بخشنامه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری از تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات ناشی از بدهی بانکی تا حد ممکن جلوگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه این کار در راستای فعالیت چرخه تولید انجام و پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با حمایت هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاری‌های قانونی و مشروع زمینه رونق تولید و اشتغال را در استان فراهم آورده و مشکلات موجود در اینبخش را کاهش دهیم.

عتباتی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال حمایت از کالای ایرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال دادستان‌های شهرستان‌های استان به جد پیگیر این موضوع بوده و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد تا این امر زمینه برای تحقق شعار سال را فراهم کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از راه‌اندازی الکترونیکی پنجره واحد سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: امسال پنجره واحد سرمایه‌گذاری به صورت الکترونیکی نصب و راه‌اندازی شده است و تمامی سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را ثبت کنند.

ارسال نظرات