مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان از کاهش 42 درصدی تلفات تصادفات رانندگی ایام نوروز 97 برابر اعلامی مرفوك خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۵۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان؛ داریوش باقرجوان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درطرح نوروزی سال 97 که از 25 اسفند 96 آغاز شد و تا 15 فروردین 97 پایان یافت خوشبختانه شرایط بهتری نسبت به سال گذشته از نظر تصادفات وتلفات در استان داشتیم.

وی افزود: تعامل بسیار خوب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با سایر ارگان‌های ذیربط در طرح ایام نوروز علی‌الخصوص با پلیس باعث گردید که ما شاهد کاهش 42 درصدی تصادفات فوتی هموطنان، امسال نسبت به سال گذشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه رفتار ترافیکی مردم در طرح نوروزی در این استان بسیار خوب بود باعث شد براساس اعلامی مرفوک در سال 97 شاهد کاهش 42 درصدی تلفات جاده‌ای باشیم .

باقرجوان اضافه کرد: این امر نشان از هماهنگی و تعامل فی مابین این اداره کل با پلیس و سایر دستگاه‌های ذیربط و همچنین افزایش آگاهی مردم از فرهنگ ترافیکی و توجه به اخطارهای پلیس و راهداران حاضر در صحنه بطور 24 ساعت در جاده‌های استان را دارد.

ارسال نظرات