خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال:

حملات موشکی آمریکا به سوریه فرجامی برای آمریکا نخواهد داشت

امام جمعه موقت شال اذعان کرد: آمریکا با اقدامات و حمله موشکی خود هرگز توانایی براندازی حکومت بشاراسد را نخواهد داشت هرچند ممکن است تا حدودی سبب ایجاد ناآرامی در منطقه و ایجاد هزینه‌ها و زحمت‌هایی برای دولت سوری شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۵۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شهرستان شال، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص پیامدهای حمله موشکی امریکا و هم‌پیمانانش به سوریه اظهار کرد: شاید در نگاه اول آمریکا و هم‌پیمانانش تصور کنند که می‌توانند همان بلایی را که با حمله موشکی بر سر صدام آورده و ساقطش کردند را امروز می‌توانند بر سر دولت بشاراسد نیز بیاورند.
وی ضمن اشاره به تفاوت‌های دولت صدام با دولت بشار اسد تصریح کرد: به نظر بنده دولت بشاراسد با دولت صدام کاملا متفاوت بوده چراکه صدام از هیچ حمایت داخلی برخوردار نبوده و همه خواهان سقوط آن بودند ولی حکومت بشاراسد در بین توده مردم طرفدارانی داشته و از حمایت خوبی برخوردار است.
امام جمعه موقت شهرستان شال ادامه داد: امروز سوریه به عنوان محور مقاومت در حزب شناخته شده و حزب‌الله لبنان، حیدریون عراق، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان از طرفداران آن محسوب می‌شوند و علاوه بر پشتیبانی جبهه مقاومت روسیه هم به واسطه معادلات منطقه‌ای خود از حامیان جبهه مقاومت می‌باشد.
موسوی‌شالی تشریح کرد: آمریکا با اقدامات و حمله موشکی خود هرگز توانایی براندازی حکومت بشاراسد را نخواهد داشت هرچند ممکن است تا حدودی سبب ایجاد ناآرامی در منطقه و ایجاد هزینه‌ها و زحمت‌هایی برای دولت سوری شود.
وی در بخش پایانی این گفت و گو حمله نظامی به سوریه از جانب آمریکا را دور از واقعیت دانسته و خاطرنشان کرد: با توجه به تحارب آمریکا در جنگ با عراق و افغانستان و هم‌چنین استقرار جبهه مقاومت در آنجا آمریکا توان حمله نظامی و پیاده‌کردن نیروهایش در سوریه را نخواهد داشت و این حملات موشکی یقینا راه به جایی نخواهند برد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار