خبرهای داغ:
دبیر شورای عالی قرآن استان قزوین:

ترویج سبک زندگی قرآنی و تربیت حافظان قرآنی دو اولویت سال ۹۷

دبیر شورای عالی قرآن استان قزوین ترویج سبک زندگی قرآنی و تربیت حافظان قرآنی را دو اولویت سال جدید دانست.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۶۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید وفاپور، دبیر شورای عالی قرآن استان قزوین در گفتگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: با توجه به وضعیت بد اعتبارات قرآنی در سال گذشته و پیش‌بینی‌هایی که برای سال جدید می‌شود، باید امید خود را از بودجه‌های دولتی قطع کنیم چون اعتبار قابل قبولی بابت این برنامه‌ها داده نمی‌شود.
وی با تقدیر از استاندار قزوین و نگاه و دغدغه قرآنی افزود: امیدواریم با کمک استاندار و دیگر مسئولین استان بتوانیم بودجه‌هایی را در داخل استان جذب و استفاده کنیم.
دبیر شورای عالی قرآن استان قزوین با برشمردن اولویت‌های قرآنی استان قزوین در سال ۹۷ تصریح کرد: برای سال ۹۷ دو برنامه محوری داریم که مهم‌ترین آن ترویج سبک زندگی قرآنی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم.
وی یکی دیگر از اولویت‌های استان قزوین در سال جاری را توجه به تربیت حافظان قرآن کریم دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بسیار بر روی این بحث تأکید کرده‌اند امیدواریم بتوانیم بر روی این حوزه نیز عملکرد قابل قبولی را در سال ۹۷ داشته باشیم.
وفاپور اضافه کرد: امیدواریم در سال جدید با توجه به قولی که شورای توسعه قرآنی کشور داده؛ بتوانیم تجمیع اطلاعات قرآنیان استان را در قالب یک سایت داشته باشیم.
وی گفت: تلاش داریم تا در سایتی که در حال طراحی است بتوانیم فعالان قرآنی استان قزوین را شناسایی و در پایان سال ۹۷ تحمیعی از آمار قرانیان استان قزوین را داشته باشیم اما لزوماً برنامه های اصلی ما در سال ۹۷ بر روی دو برنامه محوری سبک زندگی و پرورش حافظان بیشتر قرآن خواهد بود.
این مسئول در پایان یادآور شد: حرکت در جهت تربیت نسل قرآنی نیازمند همراهی همه جامعه قرآنی و حرکت بر مبنای برنامه است و امیدواریم بتوانیم با یک خرد جمعی و تمرکز بر روی فعالیت‌ها شاهد اثر بخشی فعالیت‌های قرآنی باشیم.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها