خبرهای داغ:
علایی گفت: این همایش در روز ۱۴ اردیبهشت ماه راس ساعت ۶ صبح از مسیر جاده سلامت به سمت پارک ملی باراجین برگزار می شود و با توجه به این رویداد ورزشی خانواده ها یک نیمروز را دور هم بوده و لحظات شادی را خواهند گذراند
کد خبر: ۹۰۰۷۴۷۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین نشست شورای ورزش استان قزوین به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور معاونین استاندار، عباس علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی استان قزوین و همچنین جامعه ورزش و جوانان، صبح امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.
علایی مقدم در این مراسم بیان کرد: با توجه به المپیک جوانان و مسابقات فوتبال جام جهانی، ورزش دغدغه های خاصی دارد.
وی گفت: اهمیت و حضور بانوان در صحنه های ورزشی و حضور مردم در میادین مختلف ورزشی و ورزش های همگانی بیانگر اهمیت مردم استان به ورزش است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانواده فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت های استان در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره می باشد.
علایی مقدم عنوان کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم همایش پیاده روی خانواده را به ثبت جهانی رسانده و رکورد گینتس را در این زمینه به دست آوریم.
وی افزود: این همایش به دلیل همزمانی با کنگره سه هزار شهید استان قزوین به پاسداشت این شهدای گرانقدر برگزار می شود. همچنین همزمانی این پیاده روی با اعیاد شعبانیه، روز ملی خلیج فارس، هفته کار و کارگر همزمان بوده و نشاط خاصی به این مراسم می بخشد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: این همایش در روز ۱۴ اردیبهشت ماه راس ساعت ۶ صبح از مسیر جاده سلامت به سمت پارک ملی باراجین برگزار می شود و با توجه به این رویداد ورزشی خانواده ها یک نیمروز را دور هم بوده و لحظات شادی را خواهند گذراند.
علایی مقدم تصریح کرد: شاید نتوانیم با یک برنامه همایش و در یک روز نشاط اجتماعی را برقرار کنیم اما این امر انگیزشی برای ایجاد نشاط اجتماعی خواهد بود.
وی افزود: این همایش جز در شهر آوج در تمام شهرستان های استان به طور همزمان برگزار خواهد شد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها