خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی ،نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: علماء همانند گذشته به عنوان سردمداران این نظام برای پیشرفت انقلاب تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۸۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجه الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان  در حاشیه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج طلاب عرفانی شهرستان کلاله اظهار کرد: وقتی پیامبر اسلام(ص) مبعوث به رسالت شد اهدافی را بیان کرد، خلاصه آن هدف ها این بود که انسان به کمال برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان اینکه انسان اگر از جهالت بیرون بیاید و به سوی معبودش برود بتوانند سعادتمند است افزود: خدای متعال در دین اسلام استثنائاتی را برای مسلمانان قرار داده است تا برخی را بر برخی دیگر افضل کند.

وی افزود: هیچ گاه کسانی که صاحب علم هستند نسبت به کسانی که جاهل هستند برابر نیستند، و همچنین بیان شده که قلم یک عالِم بالاتر از خون شهداء است. این به خاطر این است که قلم عالِم شهید ساز بوده است.

حجه الاسلام رعایتی متذکر شد: انقلاب اسلامی وقتی به وجود آمد مسلمانان را یک بار دیگر به هم نزدیک کرده بود. شعار انقلاب ما این بوده است که مسلمان واقعی کسی است که عزیز و عزت داشته باشد ذلیل نباشد و زیر بار استکبار نبوده باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری بیان کرده اند مسلمانان باید در عزت تمام زندگی کنند. وقتی انقلابمان جلودارشان علماء بودند باید در استمرار آن هم علماء به مانند قبل سردمداری کنند و این انقلاب را پیش ببرند.

رعایتی سنبل پیشترفت در تمام مقاطع را “بسیج” دانست و ابراز کرد: جایی که همه خالصانه در راه انقلاب قدم بر می دارند و مردم را نسبت به دین آشنا می کنند آنجا بسیج است.

وی در پایان گفت: اقشار مختلفی از بسیج در کشور وجود دارد که یکی از مهمترین این اقشار “بسیج طلاب” است، بسیج طلاب به مانند نگین انگشتری در بین اقشار می درخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها