خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه با اشاره به جایگاه و ارزش شهادت در دین اسلام گفت: یاد شهدا دارای آثار و برکات زیادی است، ویژگی‌های بسیاری ازجمله ایثار، استقامت، شجاعت، ازخودگذشتگی و بصیرت را به مردم یادآوری می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۱۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
یاد شهدا سبب استقامت و بصیرت جامعه می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید میرهاشم حسینی در مراسم بزرگداشت شهدای مدرسه علمیه حقانی که در مسجد این مدرسه علمیه برگزار شد اظهار داشت: رسیدن به ارزش‌های انقلاب نیازمند استقامت است و پایداری و توکل به خداوند است.

وی با اشاره به جایگاه و ارزش شهادت در دین اسلام افزود: یاد شهدا دارای آثار و برکات زیادی است، ویژگی‌های بسیاری از جمله ایثار، استقامت، شجاعت، از خودگذشتگی و بصیرت را به مردم یادآوری می‌کند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست عنوان کرد: شهدا دارای درجه بوده و با یکدیگر برابر نیستند اگر نسبت به شهدا بی‌توجهی کنیم دشمن ضربه سنگینی به ما می‌زند.

حسینی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی ادامه داد: یکی از مواردی که در احادیث نسبت به آن سفارش شده دعای عاقبت به خیری است چرا که در طول تاریخ افراد بسیاری هستند که در زمان جوانی مؤمن، ولی هنگام مرگ کافر شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا در راه اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند گفت: شهدا بر گردن تمام ما حق‌دارند و ما نیز نباید اجازه دهیم در جامعه شرایطی به وجود بیاید که شرمنده شهدا شویم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم مقابله با برنامه‌های دشمن علیه ارزش‌های کشورمان خاطرنشان کرد: اگر یادواره‌های شهدا برگزار نشود در جامعه محافظه‌کار‌ها و سازش طلب‌ها به قدرت می‌رسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها