قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: توسعه خادمیاری حضرت رضا(ع) مهمترین دلیل ایجاد دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی است.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۱۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ سید مرتضی بختیاری در مراسم تکریم و معارفه نماینده آستان قدس رضوی در استان قم اظهار داشت: با توجه به منشور ۷ گانه مقام معظم رهبری، طرح‌ها و برنامه‌های آستان نورانی امام هشتم (ع) در ترویج فرهنگ رضوی و خدمت به محرومان است و بنا بر سیاست‌گذاری‌های جدید، افراد با تخصص‌های مختلف به عنوان خادم یار علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور در مناطق محروم گره گشای مشکلات مردم خواهند بود.

وی تصریح کرد: با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی نمایندگی این آستان مقدس در تمام استان‌های کشور ایجاد شده است و برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف نیز از اولویت‌های اصلی این نمایندگی‌ها است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به آثار مثبت معنوی و اجتماعی اجرای طرح اعزام زائر اولی‌ها به حرم مطهر حضرت رضا (ع) گفت: تاکنون بیش از ۶۳۰ هزار زیارت اولی از اقصی نقاط کشور توفیق زیارت مضجع شریف رضوی را کسب کردند.
 
وی گفت: شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و حضور مرجعیت شیعه و وجود حوزه‌های علمیه ظرفیتی بی نظیر در این شهر مقدس است.

بختیاری تاکید کرد: امیدواریم با تعامل سازنده و اثربخش با آستان مقدس حضرت معصومه (س) و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی استان، دفتر نمایندگی آستان قدس منشاء آثار و برکات برای مردم شهیدپرور قم به ویژه محرومین و مستضعفین باشد.

در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش‌های آقای دکتر نجابت، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر تکیه‌ای به عنوان مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها