خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم علیرضا صفرپور جاجرمی ، دومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس گفت: روزهای دلتگی را با توسل به حضرت زینب(س) سپری کردم و آنچه امروز لازم است تببین این مسئله است که باید ملت ما بیشتر انسبت به لزوم جهاد رزمندگان ما در خارج از مرزها آگاه شوند.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۲۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،امروز دو سال از سفر آسمانی شهید مدافع حرم "علیرضا صفرپور جاجرمی " می گذرد. روزهایی که در غم نبودنش مادر آسمانی شد و پسر بدون سایه پدر رخت دامادی بر تن کرد، اما نه تنها در این روزهای دوری و دلتنگی شک و تردیدی بر این خانواده حاکم نشد بلکه بیش از پیش با حضور خود در بزرگداشت ها و در کنار جوانان در مراسمات مختلف این مسئله یادآوری می شود که شهید زنده است و راهش ادامه دارد.

همسر شهید مدافع حرم علیرضا صفرپور جاجرمی به خبرنگار ما گفت: این دو سال خیلی سخت گذشت و تنهایی های من تنها با یادآوری علاقۀ علیرضا به شهادت و اینکه این سفر آسمانی برای حفاظت از حرم حضرت زینب(س) بود با صبوری گذشت.
آمنه کی منش می گوید: او راهی که خودش دوست داشت رفت و اگر نمی رفت و امسال او نمی رفتند امروز دردی بزرگتر دامان ملت ما را می گرفت درد تجاوز به خاک و ناموس میهن اسلامی.

او در ادامه سخنانش با گلایه از برخی اظهار نظر ها می گوید: تمام این سختی ها با دین جوانانی که در روستاها بدور از هر چشمداشتی برای محرومیت زدایی فعالیت می کنند و یا مردمی که آزادانه در امنیت در کشور زندگی عادی خود را دارند آسان می شود اما درد جایی است که گاه مسئولینی این حضور رزمندگان در فرامرزها را زیر سوال می برند!

کی منش می گوید: وقتی مردم عادی به خاطر برخی ناملایمات وکاستی های زندگی و از سر ناچاری برخی قیاس ها را انجام می دهند نمی توان به آنها خرده گرفت چون شاید نتوانسته ایم آنطور که باید مردم را به ضرورت این جهاد فرامرزی آگاه کنیم و این وظیفه مسئولین است که این کار را انجام دهند اما جایی که یک مسئول کوتاهی کند و کلامی بر زبان بیاورد که بجای کمک به حفظ امنیت هیزم در آتش فتنه دشمنان بریزد هیچ جایی برای گذشت از او نیست و همیشه تاریخ مدیون این ملت ، شهدا و اسلام است.

بزرگ منشی خانواده های شهدا آن هم در این بازه زمانی که دنیا غرق در دغدغه های جدیدی است و ایثارو فداکاری برگی از دفتر اساطیری دنیاست، ارزش و اعتبار جامعه اسلامی را لحظه به لحظه افزایش می دهد و بی شک ما به عنوان عضوی از این جامعه اسلامی باید حافظ این اعتباری باشیم که امثال این شهدا برایمان به ارمغان آورده اند.

گفتنی است شهیدعلیرضا صفرپور جاجرمی جمعه 27فروردین 95 در راه لبیک به ندای ولایت و مظلومان در سوریه عاشقانه به دیدار معبودش شتافت و نام و یادش چون 6 شهید مدافع حرم استان گلستان که پیش از او از پرکشیده بودند ، جاودانه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها