خبرهای داغ:
جمعی از مسئولین شهرستان سرپل ذهاب در آستانه گرامیداشت روز ارتش میهمان گلزار شهدای شهرستان شدند و فضای متبرک قبور مطهر شهداء را معطر نمودند.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۳۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای سرپل ذهاب با حضور نیروهای مسلح و مسئولان شهرستان برگزار شد.

 

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 71 پادگان ابوذر در این مراسم معنوی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش و همه نیروهای مسلح کشورمان، سربازان الهی و حافظان مکتب والای اسلام بوده و جنگ و کشته شدن در این مسیر بالنده را جهاد و شهادت در راه پروردگار متعال و رسیدن به سعادت ابدی می دانند.

 

حجت الاسلام اکبر مرادپور  افزود: شهدا در یک برهه ای از زمان بودند و وفاداری خود را به نظام و ولایت ثابت کردند، امروز اگر چه نوع جبهه تغییر کرده است ولی ما همچنان همان وظیفه را داریم و باید با ادامه راه و روش شهدا دین خود را به خون شهدا و این نظام ادا کنیم.

 

شرکت کنندگان در این آیین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه مزار شهدای این شهرستان با آرمان های شهداء و امام شهداء تجدید پیمان کردند.

 

شهرستان سرپلذهاب بیش از ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

ارسال نظرات