برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در سطح مساجد استان

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در سطح مساجد استان خبر داد و گفت: در سال جاری نیز این کلاس در تمامی کانون‌های مساجد استان دایر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۳۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، کامل گلباغی، در اولین جلسه ستاد ساماندهى امور جوانان استان در سال ٩٧ اظهار کرد: کلاس‌های غنی ساز اوقات فراغت در سال گذشته در سطح ۵۲۳ کانون فرهنگی هنری مساجد تشکیل شد.

گلباغی، برگزاری جشنواره مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های مساجد را از دیگر برنامه‌های ویژه جوانان عنوان کرد و افزود: این جشنواره هر ساله با هدف کشف استعداد‌های جوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در هر کانون ۲ کلاس با ظرفیت ۲۵ نفر در سطح شهر و روستای استان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان  تشکیل می‌شود.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی در سال جاری در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با شرکت جوانان ۱۴ تا ۲۵ سال در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به منظور آگاه‌نمودن و حساس‌سازی فعالان فرهنگی به معضل اعتیاد، کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد را در سطح سه شهرستان استان برگزار می‌کند.


گلباغی، خواستار اولویت دادن به جوانان در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شد و خاطر نشان کرد: هزینه کردن در حوزه جوانان، سرمایه گزارى براى آینده کشور است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات