استاندار اردبیل عنوان کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز باید به عنوان یک سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند که عملکرد ادارات استان در این حوزه ارزیابی و کیفیت کار برای مدیران حائز نفره منفی یا مثبت خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۳۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در همایش منطقه ای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد٬ اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم اجرای راهکارهای بهتری در بحث مبارزه با مواد مخدر را شاهد باشیم٬ نیاز به همگانی و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: تحقق جامعه توانمند و توسعه یافته با کاهش آمار اعتیاد و ریشه کن شدن این بلای خانمان سوز دارد که متأسفانه در استان اردبیل نیز همانند سایر استان‌ها وضعیت مطلوبی در رابطه با این حوزه نداریم.

استاندار اردبیل افزود: نقش گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسیار حائز اهمیت بوده و باید در طول سال پیگیری این فعالیت‌ها به صورت مستمر باشد.

بهنام‌جو تصریح کرد: ایجاد شغل یکی دیگر از راهکارهایی است که مانع گرایش جوانان به استفاده از مواد مخدر می‌شود که در استان اردبیل برای سال آینده ایجاد 20 هزار شغل جدید در دستور کار قرار گرفته و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این امر باید تلاش کنند.

وی بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز باید به عنوان یک سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند که عملکرد ادارات استان در این حوزه ارزیابی و کیفیت کار برای مدیران حائز نفره منفی یا مثبت خواهد بود.

استاندار اردبیل گفت: باید فعالیت‌ها به صورت هدفمند اجرایی شود تا بتوانیم کاهش مبتلا به آمار اعتیاد ‌و اجتماعی شدن مبارزه را شاهد باشیم.

ارسال نظرات