مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان:

ضرورت ایجاد تقاطع غیرهمسطح در تقاطع گلشهر کاظمیه

تقاطع گلشهر کاظمیه به دلیل اتصال به اتوبان ۲۲ بهمن، بلوار شهید شهریاری و ارتباط مهم بین شهرک های منطقه دارای اهمیت ویژه است و ضرورت ایجاد یک تقاطع غیرهمسطح در این منطقه وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۴۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان در بازدید از محل پروژه تقاطع غیر همسطح گلشهر زنجان با اشاره به بررسی تخصصی این پروژه توسط کارشناسان شهرداری، گفت: از ماه‌ها پیش کارشناسان شهرداری با بررسی ابعاد مختلف این پروژه و بهره‌گیری از نظرات  متخصصین امر، چگونگی نحوه ساخت،  زمان بهره‌برداری را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

سمانه شاددل با تاکید بر اینکه در طراحی پروژه گلشهر کاظمیه تلاش شده  قبل از آغاز عملیات عمرانی پروژه ، علاوه بر هم خوانی طرح با توپوگرافی  منطقه ، تداخلی با تاسیسات شهری ایجاد نشود تا مجبور نشویم بخشی از زمان پروژه را به جابه جایی تاسیسات شهری اختصاص دهیم، افزود: پروژه غیرهمسطح گلشهر کاظمیه طوری طراحی شده  تا سازه علاوه بر  بهره گیری از  تکنولوژی روز و  نوین ، پیچیدگی زیادی  هم نداشته باشد .

وی اظهار داشت: تقاطع گلشهر کاظمیه به دلیل اتصال به اتوبان ۲۲ بهمن، بلوار شهید شهریاری و ارتباط مهم بین شهرک های منطقه دارای اهمیت ویژه است و ضرورت ایجاد یک تقاطع غیرهمسطح در این منطقه وجود دارد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به ایجاد گره های ترافیکی در ورودی گلشهر تصریح کرد: در این منطقه شاهد بروز مشکلات زیادی برای رفت و آمد  خودروها و ایجاد گره های ترافیکی بودیم که مدیریت شهری زنجان بر حسب ضرورت تصمیم بر عملیاتی شدن تقاطع غیرهمسطح گرفته است.

سمانه شاددل کارکردی دو منظوره برای این تقاطع  برشمرد و گفت: تصمیم مدیریت شهری زنجان بر تسهیل ترافیکی در منطقه و با راه اندازی تقاطع غیر همسطح گلشهر مسیرهای شرق به غرب و بالعکس از روی پل عبور خواهند کرد و دیگر حرکتهای گردشی به صورت یوترن غیر همسطح لحاظ شده اند.

 

ارسال نظرات