احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: دشمن در پی فروپاشی بنیان خانواده ها در کشور ماست.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۵۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، نعیم اربابی در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج حوزه حضرت ابوالفضل(ع) حکمی با توجه به توطئه های دشمن علیه کشورمان گفت:دشمنان قسم خورده ما که دیگر از رویارویی با ما در جنگ سخت ناکام مانده اند روی به جنگ نرم آورده و جوانان و نوجوانان ،بخصوص بنیان خانواده های ما را نشانه گرفته اند.

اربابی رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را از وظایف مسئولین دانست و افزود:دشمنان ما از خلع اقتصادی و معیشت مردم سوء استفاده می کنند و با تبلیغات گسترده رسانه ای خود مردم را نسبت به نظام بد بین می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب با توجه به آمارهای طلاق و خودکشی در جامعه اظهار داشت:متاسفانه رسانه های بزرگ دنیا همگی دست به دست هم داده اند و با خرج میلیاردها دلار بخصوص در ساخت فیلمهای مستهجن قصد فروپاشی خانواده های ما را دارند زیرا می دانند که اگر بنیان خانواده سست و ضعیف شد دیگر انگیزه ای برای مقابله با دشمن در خانواده و جامعه وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب تشکیل خانواده،تحکیم خانواده،تکثیر نسل و تربیت فرزندان را در جامعه ضروری دانست و افزود:اگر این چهار اصل در جامعه استحکام داشته باشد دشمن هیچ گاه نمی تواند از طریق جنگ نرم و جنگ فرهنگی به کشور و نظام ما آسیب وارد کند.

ارسال نظرات