سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به فرایند انتخاب شهردار تهران گفت: ۲۳ اردیبهشت‌ شهردار تهران انتخاب و معرفی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۸۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اعطا در پایان دومین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران در خصوص تعیین فرایند و معیارهای شهردار آتی تهران اظهار کرد: در جلسه امروز پس از اظهارات اعضای شورای شهر تهران در خصوص فرایند و معیار انتخاب شهردار تهران تصمیم‌گیری شد و فرایند به همان شکل خواهد بود که در مردادماه سال گذشته صورت گرفت. 

وی تصریح کرد: برهمین اساس فرایند انتخاب شهردار تهران همانند فرایند مرداد خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر گفت: برهمین اساس 4 اردیبهشت‌ 7 گزینه شهرداری تهران برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد و در نهایت دو هفته بعد یعنی 16 اردیبهشت‌ این 7 نفر باید در صحن شورا حاضر و برنامه‌های خود را در صحن بیان کنند.

اعطا افزود: 18 اردیبهشت‌ نیز رای‌گیری بین 7 کاندیدای شهرداری تهران انجام خواهد گرفت و در نهایت دو نفر انتخاب خواهند شد. 

وی بیان کرد: 23 اردیبهشت نیز دو کاندیدای برتر با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت یک نفر از بین آنها برای شهردرای تهران انتخاب خواهد شد. 

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: تغییری که در این دوره برای انتخاب شهردار تهران صورت گرفته است در خصوص اعلام همکاران شهردار منتخب خواهد بود و در واقع در این دوره شورا تاکید کرده است که گزینه برتر برای شهرداری تهران علاوه بر ارائه برنامه‌های خود همکاران و معاونین خود را نیز به شورا معرفی کند.

اعطا در پاسخ به این پرسش که آیا این دخالت در امور شهردار تهران نیست، گفت: به هیچ عنوان این دخالت نیست و در واقع  اعضای شورای شهر تهران بنا دارند که بدانند که شهردار آتی با چه افرادی کار می‌کنند.

وی افزود: تا این لحظه هیچ گزینه‌ای برای شهرداری تهران مطرح نیست. 

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا محسن هاشمی در بین گزینه‌ها هست یا خیر، گفت: تا به این لحظه اعضای شورا در این خصوص صحبتی نکردند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات