امام جمعه اردبیل اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ورود به عرصه های تکنولوژی و قدرت نظامی برتر در منطقه و دنیا به یک قدرت عظیم تبدیل شده است و این بسیار با اهمیت می باشد و همین امر باعث هراس ابرقدرت های دنیا از کشور شده است.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۰۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

قدرت ارتش ایران بالاتر از ردیف ارتش های جهانی است/برای قدردانی از ارتش باید تاریخ بازگشایی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با کارکنان تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: اتحاد و اقتدار نیروهای مسلح تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است و دنیا روی ارتش ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی با اشاره به این که در سایه‌ دلاورمردی‌ها و رشادتهای نیروهای مسلح کشورمان به امنیت مثال زدنی دست یافته است افزود: این نعمت بسیار بزرگی است و ما قدردان این نعمت بزرگ هستیم.

عاملی ضمن تبریک به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلام ایران گفت: این روز فرصتی بزرگ برای نشان دادن اقتدار و عظمت نیروهای مسلح است که فردا با حضور نیروهای مسلح عظمت و اقتدار نیروهای مسلح به دنیا نشان داده می‌شود.

امام جمعه اردبیل از مهم‌ترین ویژگیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را تعصب، اعتقاد ویژه، عرق ملی، بصیرت و ولایتمداری دانست و گفت: این ویژگیها در نوع خود بی‌نظیر است که ارتش ما را به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام هستند که با هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌ها به یاس و نامیدی تبدیل شده است.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ورود به عرصه های تکنولوژی و قدرت نظامی برتر در منطقه و دنیا به یک قدرت عظیم تبدیل شده است و این بسیار با اهمیت می باشد و همین امر باعث هراس ابرقدرت های دنیا از کشور شده است.

امام جمعه اردبیل افزود: روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود که این پیشرفت‌ها قابل تحسین بوده است.

وی گفت: ملت و ارتش امروز به یک خودکفایی در تصمیم گیری رسیده اند و هیچگاه اجازه این را که افرادی خارج از کشور برای آنها تصمیم گیری بکند را نخواهند داد.

عاملی افزود: قدسیت کار ارتش ستودنی است چرا که یک نظامی باور به قدسیت اولین عملی است که باید داشته باشد  و امروز ارتش با جان و خون به انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیار ارزشمند را ارائه نموده و این باعث شده است تا ارتش تبدیل به یک مجموعه ای مردمی شود.

عاملی بیان کرد: بنده از فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این مدت فعالیت خود اقدامات مناسبی برای تثبیت اقتدار و امنیت منطقه انجام داده است.

وی گفت: اقتدار و عظمت کشور در سایه تلاش‌های ارتش توانمند ایجاد می‌شود و با ارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کشورمان روز به روز بیشتر شده است.

رژه روز ارتش در میدان ارتش اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به این که 29 فروردین رژه روز ارتش در میدان ارتش برگزار می‌شود گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این رژه در اردبیل انجام داده است.

سرهنگ کریم چشک افزود: فردا نیروهای مسلح اقتدار و عظمت کشورمان را به دنیا نشان می‌دهند و این رژه پیام اقتدار ملت ایران را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: فردا یگانهای نمونه ارتش و سایر نیروهای نظامی در استان اردبیل رژه خواهند رفت و این مراسم با حضور مسئولان ارشد و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در میدان ارتش برگزار خواهد شد و رژه یگان‌های نمونه، رژه یگان‌های زرهی و نشان دادن جدیدترین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی از مهمترین بخش های این مراسم خواهد بود.

چشک عظمت و پیشرفت و امنیت کشورنی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام دانست و بیان کرد: ما با جان و دل از خون شهدای والامقام دفاع می‌کنیم و مدیون خانواده‌های معظم شهدا ایثارگران و جانبازان هستیم.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل تصریح کرد: وحدت، همدلی، بصیرت و ولایتمداری نیروهای مسلح خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است و رو ز به روز بر این وحدت و پیشرفت افزوده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار