فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: وحدت، همکاری و ارتباط سپاه پاسدارن و ارتش در استان اردبیل و کشور بسیار عمیق است و این همان وحدت بین نیرو‌های مسلح می‌باشد که خاری در چشم دشمنان قسم خورده میهن اسلامی می‌باشد و این امر شکست دشمنان را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۱۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

وحدت ارتش و سپاه خار چشم دشمنان اسلام است/ خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات نظامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ کریم چشک ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: رشادت های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون خون های پاک تقدیم شده به انقلاب و اسلام است.

وی گفت: نیروی زمینی ارتش امروز حافظ کیلومترها مرز ایران است و حراست مرزهای میهن اسلامی را عهده دار می باشد و هنوز پس از 38 سال جنگ تحمیلی شهدایی را تقدیم انقلاب و اسلامی می کند و این همان پاسخ های جانانه ارتش به اعتماد های امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به این که مکان مورد نظر برای انتقال پادگان ارتش اردبیل روستای پیرآلقیر است افزود: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده است تا در مدت زمان مشخص انتقال پادگان به خارج شهر تحقق یابد.

فرمانده تیپ 40 متحرک ارتش اظهار داشت: پروژه انتقال پادگان ارتش اردبیل به خارج از شهر 5 سال زمان می‌برد و مکان‌یابی پروژه انتقال پادگان اردبیل انجام شده که انتظار می‌رود با حمایت مسئولان این امر محقق شود.

چشک بیان کرد: بیش از هزار هکتار میادین مین گذاری شده در منطاق عملیاتی کشور چه در جنوب و چه در غرب توسط نیروهای ارتش پاکسازی شده و  برای امرار و کشاورزی و تحویل مردم عزیزمان شده است.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل با اشاره به این که تیپ 40 متحرک هجومی متعلق به اردبیل بوده است بیان کرد: در حال حاضر فعالیت‌های این تیپ در استان انجام می شود.

چشک بیان کرد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است و ارتش ایران یکی از توانمندترین ارتش‌های دنیا است و دنیا حساب ویژه‌ای بر روی ارتش ایران باز کرده است.

وی تصریح کرد: فردا نیروهای مسلح در روز ارتش با رژه خود اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند و تمهیدات لازم برای برگزاری این رژه باشکوه انجام شده است.

وی از اهتمام ویژه به معیشت کارکنان ارتش نیز خبر داد و گفت: در این زمینه اقدامات مناسی انجام یافته و کارکنان دغدغه‌ای قابل توجهی در این زمینه ندارند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل یکی از برنامه‌های دیگر ارتش را جذب نیروهای توانمند و تحصیل‌کرده دانست و بیان کرد: در این زمینه در اردبیل نیز دفتر جذب و استخدام تشکیل و راه‌اندازی شده است.

چشک با اشاره به میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و تاسیس سپاه پاسدارن به فرمان امام خمینی بیان کرد: وحدت، همکاری و ارتباط سپاه پاسدارن و ارتش در استان اردبیل و کشور بسیار عمیق است و این همان وحدت بین نیروهای مسلح می باشد که خاری در چشم دشمنان قسم خورده میهن اسلامی می باشد و این امر شکست دشمنان را به دنبال دارد و بین ارتش و سپاه جز برداری و وحدت چیز دیگری و جود ندارد.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل اظهار داشت: وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعتقادی قلبی در بین نیروهای مسلح ایران است.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های نیروهای مسلح ولایت فقیه است گفت: ارتش و سپاه مطیع امر رهبری و لایت هستند و همه ما افتخار این را داریم که سرباز ولایت و رهبری و خادم ملت عزیز هستیم.

ارسال نظرات