مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با «بسیج»:
سردار سلیمانی گفت: حضور سپاه در پروژه های ملی اقتصادی بصورت جهادی می تواند ضمن دور زدن تحریم ها ، زمینه ساز رشد اقتصادی کشور واقع شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۱۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به هجمه های دشمن به سپاه با کلید واژه اقتصادی، گفت: مسائل اقتصادی همچون تحریم های کشورهای غربی علیه نظام اسلامی در راستای آسیب رساندن به اصل نظام و حاکمیت مردم سالاری دینی می باشند ، لذا وظیفه قطعی و راهبردی سپاه این خواهد بود که برای پاسداری و حفظ نظام در این حوزه ورود پیدا کرده و تدبیری بیاندیشد .
 
 
وی با بیان اینکه حضور سپاه در پروژه های ملی اقتصادی بصورت جهادی می تواند ضمن دور زدن تحریم ها ، زمینه ساز رشد اقتصادی کشور واقع شود، تصریح کرد:حضور سپاه در عرصه های اقتصادی به حوزه های کلان و در قالب جهاد اقتصادی  مربوط می شود و نه برمبنای منافع سازمانی.
 
 
سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: سپاه هر جا که نیاز انقلاب اسلامی باشد ورود پیدا می کند و این ورود می توان در عرصه های سیاسی، اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و حتی اقتصادی باشد و در حال حاضر، یکی از اصولی که سرلوحه برنامه های سپاه قرار گرفته است، تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی است و دشمن از همین موضوع هراس دارد و وابسته کردن ایران به بیگانگان، یکی از آرزوهای دشمنان است.
ارسال نظرات