خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه محدثه حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار خانواده شهید «طاووسی» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۲۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

دیدار بسیجیان پایگاه محدثه بهار با خانواده شهید «طاووسی»به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، بسیجیان پایگاه محدثه حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار خانواده شهید «طاووسی» دیدار کردند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بسیج شهرستان بهار در این دیدار با اشاره به توصیه‌های شهدا در مورد حجاب اظهار داشت: حفظ حجاب نوعی حرمت گزاردن به شهدا و خانواده‌های آنان است چرا که در وصیت‌نامه شهدا بر حفظ آن سفارش شده است.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: آشنایی با شهدا و آرمان‌های آنان می‌تواند بر انسان تأثیر زیادی داشته باشد که آرامش و تسکین درونی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی با تأکید بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا تصریح کرد: برگزاری این دیدارها باعث خشنودی خانواده‌های شهداست و باید استمرار یابد.

مرضیه سادات ترابی مسئول پایگاه محدثه حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار در دیدار با این خانواده معظم شهید اظهار داشت: این برنامه در راستای بزرگداشت مقام شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهدا و با حضور اعضای حلقه صالحین شهید هادی ذوالفقاری «دختران نوجوان» پایگاه محدثه برگزار شده است.

در ادامه نیز خواهر شهید «طاووسی»نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از برادر شهیدش پرداخت و به دخترانی  که به تازگی حجاب برتر چادر را انتخاب کرده بودند هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات