نایب قهرمانی دانش اموزان فوتسالیت بوکان در پیکار های استانی تیم فوتسال ابتدایی بوکان (آموزشگاه زمزم) نایب قهرمان مسابقات آموزشگاه های استان را کسب نمود.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۳۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تیم فوتسال ابتدایی بوکان (آموزشگاه زمزم) نایب قهرمان مسابقات آموزشگاه های استان را کسب نمود.

در این مسابقات که با شرکت ۱۷ تیم در سه گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی از روز یکشنبه ۱۹ فروردین به مدت ۶ روز در مجموعه ورزشی شهید رجایی ارومیه برگزار گردید دانش اموزان فوتسالیست بوکانی به عنوان نایب قهرمان این رقابت ها دست یافتند.

در این رقابت ها تیم بوکان از ۵ بازیکن مدرسه امین، دو بازیکن از آموزشگاه تربیت و ۳ بازیکن از زمزم تسکیل شده بود که با درخشش در این رقابت ها خوش درخشیدند.

تیم آموزشگاه زمزم بوکان توانست با سه برد پیاپی به عنوان تیم اول گروه اول صعود و در مرحله یک چهارم حریف تیم قدرتمند میاندواب شد و با نتیجه چهار بر سه حریف خود را شکست داد و به نیمه نهایی صعود نمود .

شاگردان رزگار فیضی و اوات وطن دوست در بازی رده‌بندی به مصاف تیم تکاب رفت و با نتیجه ۶ بر ۱ این تیم را شکست داد تا در مقابل نونهالان مستعد نقده صف آرایی کنند که در این بازی در حالی که گل اول را زمزمی ها به ثمر رساندند اما در ادامه مغلوب هنرنمایی منتخب ابتدایی شهرستان نقده شد و علیرغم بازی مالکانه و موقعیت های فراوان نتوانستند نتیجه را برگردانند و نایب قهرمانی مسابقات را کسب کردند. در بازی رده بندی نیز تیم تکاب با نتیجه سه بر یک مغلوب سلماس شد تا بدون مقام با این مسابقات خداحافظی نمایند . در این رقابت ها تیم نقده به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های بوکان و تکاب نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند

ارسال نظرات