فرمانده حوزه ولیعصر (عج) کاکی تأکید کرد:
فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی دوری از رفتارهای شعاری در برنامه های فرهنگی را مهم ارزیابی و ضمن تأکید بر ضرورت اقدامات محتوا محور در فعالیّت های فرهنگی گفت: در برنامه های فرهنگی لازم است جنبه های شعوری برنامه ها را پررنگ تر کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۵۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

ضرورت اقدامات محتوا محور در فعالیّت های فرهنگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ عبدالله اسکندری در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی و خادمان شهدای گمنام کاکی با اشاره به نقش و جایگاه فعالانی که در عرصه فرهنگ و باورهای جامعه مشغول خدمت رسانی هستند اظهار کرد: تلاش و مجاهدت فرهنگی در راستای ارزش ها و باورهای جامعه می تواند به روش مطلوبی تأثیرات فرهنگ مهاجم را در جامعه خنثی کند.

وی برپایی مراسمات ملّی و مذهبی را از جمله زمینه های کارآمد فعالیّت در عرصه های فرهنگی دانست و تصریح کرد: کارآمدی این برنامه ها ناشی از علائق مردم و پشتوانه قوی دو عنصر دین و افتخارات ملّی است که می تواند بستر مناسبی برای برنامه های فرهنگی فاخر به شمار رود.

فرمانده حوزه ولیعصر (عج) کاکی خدمت به شهدا را خدمتی مقدس نامید و اضافه کرد: نقش خادمان شهدا در زنده نگه داشتن ارزش های ماندگار آنان اقدام ارزنده ای است که می تواند در تبیین فرهنگ شهید و شهادت مؤثر واقع شود.

ارسال نظرات