معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت:بهترین راه ملت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن رویکرد ما با فرهنگ است و باید قدردان نعمت ولایت و عاشورا باشیم که رمز زنده و پویایی نظام و ملت ماست.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۷۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران اجرای بازخوانی واقعه غدیر شاهرود در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان در سخنانی با تبریک ماه رجب و آمادگی برای درک ماه شعبان و شکرگذاری خدا کن توفیق زندگی در مکتب امیرالمومنین را به ما داده است افزود: از صدر اسلام تاکنون حکومتی به اقتدار و با معنویت نظام جمهوری اسلامی نبوده است که بعد از ۱۴۰۰ سال نظام جمهوری اسلامی رونق گرفته و مجالس عزاداری برگزار می شود و به برکت خون شهدا و نظام، بازخوانی واقعه غدیر می درخشد.
وی با تاکید بر اینکه زندگی ما مدیون مکتب رسول الله و امیرالمومنین و فرهنگ عاشوراست بیان کرد: امروز شاهد هستید زندگی حضرت ابراهیم وار داریم و در گلستان هستیم و دور ما را نمرودیان گرفته اند.
معاون استاندار تصریح کرد: دو نعمت ولایت و عاشورا را داریم که تا زمانی که زنده است بر اقتدار کشور افزوده می شود.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در منطقه وضعیت حضرت ابراهیم را دارد که وقتی آتش سرد شد دیدند ایشان در گلستان است و ما در فضای امن زندگی می کنیم و ناامن ترین کشورهای جهان با ما هم مرز هستند و به خاطر مکتب عاشورایی و امیرالمومنینی است که ما اینگونه هستیم.
هاشمی با تاکید بر این نکته که اگر می خواهیم در حال حاضر با آسیب های اجتماعی مبارزه کنیم باید توسل ما بیشتر شود گفت: بازخوانی واقعه غدیر هر سال بیش از چهار هزار نفر بازدید کننده داشته و ببینید اثرگذاری این امر نسبت به اینکه یک کتاب خوانده شود و یا سخنرانی چقدر است و قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: ما از بازخوانی واقعه غدیر یک حجه الوداع بود و مولا علیرا به عنوان جانشین پیامبر معرفی کرد اما به نمایش درآید این موضوع و افراد بنشینند و با تاریخ مصور آشنا شوند کار سنگینی است که با کمترین هزینه و عشق به مولا داشتن و با دل و جان کار کردن توسط شما هنرمندان عزیز محقق شد.
فرماندار شاهرود با تشکر از همه دست اندرکاران از جمله ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران که اصل کار بود و نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی و شورای شهر و نهاد‌های فرهنگی گفت: بهترین راه ملت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن رویکرد ما با فرهنگ است که البته ما هم تهاجم فرهنگی داریم که اقامه نماز ظهر عاشورا در قلب آمریکا و اروپا از آن‌جمله است و فرهنگ عاشورایی و مکتب امام صادق در همه جهان گسترش پیدا کرده است و باید خوشحال باشیم و به خود ببالیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها