فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد تاکید کرد: اگر در تولید کالای داخلی خلاقیت و ابتکار، دقت و استحکام باشد و تولیدات با فرهنگ داخلی ارتباط داشته باشد اکثر ایرانی‌ها به خرید کالای داخلی رغبت پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۷۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

ابوالفضل فتوحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، اظهار داشت: انتخاب شعار سال ۱۳۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی در ادامه نامگذاری سال‌ها با مضامین و توجه به مباحث اقتصادی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که رهبری معظم انقلاب شعار سال را با رویکرد اقتصادی نامگذاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: سال‌ها مسئله اصلی کشور حل مسائل اقتصادی و معیشتی است و باید تلاش دولت و مردم برطرف ساختن معضلاتی باشد که در بخش اقتصادی آشکار شده است.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ما باید نسبت به مصرف جنس داخلی و اقتصاد ملی مان تعصب داشته باشیم و مصرف جنس خارجی یکی از عیوب مهم ماست، تصریح کرد: خیلی از کشور‌ها با هدف حمایت از صنایع داخلی خودشان، تعرفه کالا‌های وارداتی را افزایش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای داخلی امری حیثیتی و راهبردی برای کشور‌های پیشرفته محسوب می‌شود، اذعان کرد: اگر در تولید کالای داخلی خلاقیت و ابتکار، دقت و استحکام باشد و تولیدات با فرهنگ داخلی ارتباط داشته باشد اکثر ایرانی‌ها به خرید کالای داخلی رغبت پیدا می‌کنند، ولی متاسفانه این موارد در جامعه ما از جایگاه ضعیفی برخوردار است.

فتوحی افزایش تولید باکیفیت را از دیگر راه‌های حمایت از کالای ایرانی دانست و عنوان کرد: اجناس بی‌کیفیت چینی به وفور بازار ایران را از آن خود دارند و در مغازه‌ها و منازل و اداره‌ها نفوذ داشته اند و حداقل نتیجه افزایش تولید می‌تواند افزایش سرمایه و بالابردن سطح کیفیت در پی داشته باشد.

وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت کالا‌های داخلی خاطرنشان کرد: برای حمایت از کالای ایرانی یک عزم ملی و یک غیرت ایرانی می‌خواهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها