معاون فرماندار اشکذر:

نگاه ویژه به کارگران، انگیزه خدمت بیشتر را در آن‌ها تقویت می‌کند

در نشست هماهنگی برنامه‌های «هفته کار و کارگر» با تأکید بر نقش مؤثر کارگران در تحقق شعار سال و تولید اجناس باکیفیت گفت: نگاه ویژه به کارگران، انگیزه خدمت بیشتر را در آن‌ها تقویت می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۹۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
به گزارش بسیج اشکذر؛ علیرضا ابوالحسنی در نشست هماهنگی برنامه‌های «هفته کار و کارگر» ضرورت برجسته‌سازی نقش کارگران در تحقق شعار سال و تولید اجناس باکیفیت را مورد تأکید قرار داد و افزود: تولید اجناس باکیفیت تنها در سایه توجه به کارگران میسر و ممکن است.
معاون فرماندار اشکذر بابیان اینکه همه‌ساله از پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه را برای ارج نهادن و گرامیداشت نقش اثربخش فعالین عرصه کار و تولید به نام هفته کار و کارگر نام‌گذاری نموده‌اند اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده همگانی از کالا‌های تولید داخل، رویکرد تمامی برنامه‎های قابل‌اجرا در این ایام باید بر مبنای معرفی و برجسته‌سازی کالای ایرانی صورت گیرد.
وی با اشاره به زبانزد بودن و استقرار برخی از واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ استان در این خطه تصریح نمود: ضروری است برنامه‌های هماهنگ شده در این هفته منسجم و متناسب باقابلیت‌های بالای صنایع مستقر در شهرستان باشد.
در این نشست که نمایندگان واحد‌های تولیدی بزرگ شهرستان حضور داشتند ابوالحسنی با اشاره به اثرات مثبت تحقق شعار سال در اقتصاد کشور ادامه داد: نگاه ویژه به کارگران و خانواده آن‌ها می‌تواند علاوه بر ایجاد آرامش و اطمینان خاطر، انگیزه خدمت بیشتر را در آن‌ها تقویت کند.
در ادامه حضار نیز با ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود بر ضرورت برگزاری برنامه‌های هماهنگ و منسجم در سطح شهرستان تأکید کردند.
ارسال نظرات