امسال رشد قابل‌توجهی در حوزه جذب گردشگران داشته‌ایم

مشاور استاندار لرستان در امور میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: زیرساخت‌های استان ما با این حجم مسافر که امسال شاهد بودیم همخوانی ندارد و امسال رشد قابل‌توجهی در حوزه جذب گردشگران داشته‌ایم.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۰۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیروس ابراهیمی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان با اشاره به انسجام دستگاه‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: حضور دستگاه‌های امدادی و اورژانسی در سطح جاده‌های استان خوب بود و شهرداری‌ها نیز نقش مهمی در جذب و ماندگاری گردشگران داشته‌اند.

مشاور استاندار لرستان در امور میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری عنوان کرد: ضعف مدیریت در آبشارهای نوژیان، گریت و بیشه، برخی از ناهماهنگی‌های ایمنی، نبود حداقل امکانات برای مسافران آبشار نوژیان که باید سرمایه‌گذاری لازم در این راستا انجام شود در ایام نوروز به چشم آمد.

ابراهیمی اظهار داشت: ایام نوروز در خرم‌آباد شاهد گره‌های ترافیکی بودیم که مشکلاتی برای مسافران ایجاد کرده بود و باید با برنامه‌ریزی مناسب در این راستا گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه در جاده‌های فرعی استان لرستان مشکلات جدی وجود دارد و باید فکری اساسی در این راستا اندیشیده شود. گفت: زیرساخت‌های استان ما با این حجم مسافر که امسال شاهد بودیم همخوانی ندارد و امسال رشد قابل‌توجهی در حوزه جذب گردشگران داشته‌ایم.

مشاور امور گردشگری استاندار لرستان با اشاره به اینکه آبشار بیشه جمعیت زیادی را پذیرا بود اما زیرساخت آن برای یک‌دهم کافی نیست و باید سرمایه‌گذاری کلانی در این راستا انجام گیرد، بیان کرد: ۳۱۵ هزار نفر شب در مرکز آموزش‌وپرورش و حدود ۲۰۰ هزار نفر در خانه‌های مسافر و چادرهای مسافری اقامت داشته‌اند و تحلیل مالی نشان از گردش مالی بیش از ۶۰ میلیارد تومانی در ایام نوروز دارد و رشد فروش صنایع‌دستی امسال دو برابر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار