کارگاه آمادگی المپیاد نانو با حضور دانش آموزان پسر و دختر عضو این موسسه به مدت ۳۲ ساعت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۰۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه علی اصغر اکرمی مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی شهرستان ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه و با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان در زمینه فناوری نانو در چندسال اخیر پژوهش سرای شهید میربقائی شهرستان ابرکوه به برگزاری سمینار‌ها و کارگاه‌های آموزشی فناوری نانو اقدام نموده است.
اکرمی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری نیز پیرو فعالیت‌های سال‌های قبل، سمینار فناوری نانو در بهمن ماه برگزار شد که پس از آشنایی دانش آموزان با این فناوری، تعداد ۱۲۲ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم درنهمین دوره المپیاد نانو ثبت نام کردند.
وی تصریح کرد: جهت آمادگی ثبت نام شدگان یک کارگاه آموزشی ۳۲ ساعته با حضور مهندس امیرعباس مصلی نژاد مدرس برجسته نانو، در سالن معلم و پژوهش سرای شهید میربقائی برگزار شد.
مدیر پژوهشسرای شهید میربقائی افزود: در این کارگاه آموزشی که از ۲۲ تا ۲۵ فروردین سال جاری و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تفکیک دانش آموزان دختر و پسر صورت گرفت، شرکت کنندگان در سطح پیشرفته‌ای نسبت به فناوری نانو آشنایی پیدا کرده و در راستای منابع آزمون المپیاد کارگاه آموزشی دنبال شد.
اکرمی در ادامه اذعان داشت: جهت استمرار دانش افزایی دانش آموزان ثبت نام کننده مقرر شد تا فرا رسیدن آزمون المپیاد در ۷ اردیبهشت کارگاه حل نمونه سوالات المپیاد‌های سال قبل توسط زرنگاری از دبیران این مرکز و مسلط به دانش فناوری نانو در روز‌های آتی در محل پژوهش سرا دنبال شود.
مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به آمادگی حاصل شده در این سال جدید در بین دانش آموزان، امید است شاهد کسب مقام‌های برتر در این دوره از المپیاد نانو باشیم.
ارسال نظرات