خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) گفت: سیره علمای گذشته بر حمایت از کالای داخلی بوده و عالمان دینی در مذمت استفاده از کالای بیگانه اقداماتی نیز انجام داده اند.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۲۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین «طیبی فر» طی سخنانی در جلسه بصیرت سیاسی مسئولان، کارکنان و سربازان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) ضمن تبریک اعیاد ماه‌های رجب و شعبان، به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری در مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان از چهل سالگی انقلاب به عنوان پختگی نظام یاد میکنند و جلب دل‌های ملت‌های جهان و کمرنگ نشدن شعار‌های اول انقلاب تا کنون را از ویژگی‌های مهم این انقلاب می‌دانند.
وی استقلال، آزادی، مردم سالاری، خودباوری، عدالت و مبارزه با فساد را مهمترین شعار‌های مورد اشاره مقام معظم رهبری ذکر کرد و افزود: در نظام اسلامی با هیچ کس به خاطر اظهار نظر پیرامون مسائل کشور برخورد نمی‌شود، ولی اگر حرکت سازمان یافته‌ای در جهت براندازی و ضربه زدن به انقلاب طراحی شود قطعا و به حکم عقل و قانون اساسی با آن قاطعانه برخورد میشود.
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) عدم خود باوری، تنبلی و کم کاری، اعتماد و دلدادگی به نسخه‌های بیگانه، قبیله گرایی سیاسی، انفعال در برابر معادلات بین المللی، عدم مبارزه جدی با فساد و اتکا اقتصاد به نفت را از موانع تحقق اهداف و شعار‌های انقلاب از نگاه معظم له برشمرد.
طیبی فر همچنین به حمایت از کالای ایرانی بعنوان مهمترین بخش بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: سیره علمای گذشته بر حمایت از کالای داخلی بوده و در مقاطع مختلف تاریخی که بیگانگان در خاک کشور حضور داشتند عالمان دینی در مذمت استفاده از کالای بیگانه سخن گفته و اقداماتی نیز انجام داده اند.
وی تاکید کرد: امروزه که همه علمای ما بر این مسئله اتفاق نظر دارند، میطلبد مسئولین و مردم در حمایت از کالای ایرانی همت بگمارند.
ارسال نظرات