مسئول بسیج دانشجویی ارومیه در گفت‌وگو با «بسیج»تاکید کرد

تلاش برای اعتلای بسیج و اثربخشی برنامه‎های بسیج دانشجویی

عباس زاده گفت: امسال گرایش اکثر برنامه‎های ما در بسیج دانشجویی تلاش برای اعتلای بسیج و اثربخشی برنامه‎ها با رویکرد ورود به خدمات اجتماعی و تبلیغ و ترویج استفاده از کالای ایرانی خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۶۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

رحیم عباس زاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در گفت‎گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: امسال گرایش اکثر برنامه‎های ما در بسیج دانشجویی تلاش برای اعتلای بسیج و اثربخشی برنامه‎ها با رویکرد ورود به خدمات اجتماعی و تبلیغ و ترویج استفاده از کالای ایرانی خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی ارومیه در ادامه به برخی فعالیت‎های بسیج این دانشگاه به صورت موردی اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی، جشنواره فرهنگی هنری ققنوس، تولیدات ادبی و هنری در سطح دانشگاه‎ها و همین‎طور اجرای برخی برنامه‏ها به منظور نقش آفرینی دانشجویان هم در محیط دانشجویان و هم در محیط اجتماع و بالاخص در مناطق محروم شهر از جمله اقدامات ما در بسیج دانشجویی خواهد بود.

عباس زاده در ادامه افزود: آموزش و توانمندسازی فرماندهان حوزه بسیج دانشجویی، همایش انقلابیون جوان برای افزایش بینش و بصیرت دانشجویان، گفتمان‎سازی و برگزاری نشست‏های روشنگری و سیاسی، آموزش و توانمندسازی دانشجویان در بحث استفاده از فضای مجازی و اردوهای فرهنگی و تربیتی علی الخصوص اجرای طرح ولایت استانی و کشوری از اقدامات محوری ما در این سال است.

ارسال نظرات