زائر فرانسوی:

آرزویم خادمی حرم امام رضا(ع) است

طه حسین یکی از زائران فرانسوی گفت: دوست دارم من نیز بتوانم به عنوان خادم این بارگاه ملکوتی به زائران امام هشتم(ع) خدمت کنم.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۷۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ طه حسین در دیدار با مسئولان مرکز امور بین‌المل آستان قدس رضوی، گفت: ۴۳ سال سن دارم و از کودکی با اسلام آشنا بودم، ولی از ۳۰ سال گذشته مذهب شیعه را انتخاب کردم.

وی با بیان اینکه هنوز یادم است چقدر عقاید بی‌ارتباطی با مذهب شیعه را به ما می‌گفتند، ادامه داد: پدرم در مورد تاریخ الجزایر تحقیق کرد تا با گذشته خودمان آشنا شویم و بدانیم که از فرزندان امام حسن (ع) هستیم.

این زائر فرانسوی خاطرنشان کرد: از زمانی که متوجه شدیم از فرزندان امام حسن (ع) هستیم سعی‌مان بر این بوده تا بفهیم اهل‌بیت (ع) چه کسانی بودند و هر چه از قبل می‌دانستیم، اشتباه بوده است.

وی درباره سفر به مشهد مقدس گفت: من به همراه همسر و دخترانم زهرا و نرگس برای پنجمین‌بار است که به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شویم.

این زائر فرانسوی به علاقه بسیار خود به امام رضا (ع) نیز اشاره و بیان کرد: دوست دارم من نیز بتوانم به عنوان خادم این بارگاه ملکوتی به زائران امام هشتم (ع) خدمت کنم.

نرگس حسین زائر ۱۲ ساله فرانسوی نیز از حضورش در مشهد ابراز شادی کرد و گفت: خوشحالم از اینکه معنویت را می‌توانم در این حرم مطهر درک کنم و مطمئنم امام رضا (ع) من را می‌بیند و صدایم را می‌شنود.

زهرا حسین نیز در حاشیه این دیدار با ناراحتی از وضعیت مسلمانان در فرانسه، گفت: مدرسه به حجاب ما ایراد می‌گیرد و برای حضور سرکلاس باید حجاب‌مان را برداریم.

وی ادامه داد: احساس خوبی نسبت به شهر مشهد دارم و در حرم امام رضا (ع) احساس امنیت می‌کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار