مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

تکریم و خدمت به خانواده شهدا وظیفه همگانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار خانواده شهیدان قره داغی و رحمتی، خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت و خدمت به آن ها را وظیفه ای همگانی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۸۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد شهادت را نعمتی الهی دانست و با اشاره به اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: شهدا رهروان اصلی بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله(ع) و پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) بودند و رهروی راه شهدا افتخاری بزرگ است.

   وی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا فرح بخش، انرژی آفرین و روحیه افزاست، افزود: ما برای خدمت دهی به حضور خانواده شهدا نمی رویم بلکه می رویم تا از آن ها برای استمرار راه شهدا، قوّت و توانی مضاعف بگیریم.

   فرزند شهید قره داغی در این دیدار، خود را ملزم به پیروی از راه پدر شهیدش و شهدای انقلاب دانست و اظهار کرد: هر زمان نیاز باشد ما نیز در رکاب ولایت بوده و گوش به فرمان او خواهیم بود.

   علی قره داغی با گلایه از برخی بی توجهی ها نسبت به خانواده های شهدا، خواستار تکریم این خانواده های داغدیده شد و افزود: بسیاری از فرزندان شهدا با وجود دارا بودن مدارک تحصیلات دانشگاهی، بیکار می باشند و مسئولان باید به فکر اشتغال مناسب این جوانان باشند تا شان خانواده های شهدا پایمال نشود. 

تکریم و خدمت به خانواده شهدا وظیفه همگانی است

   به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و در آستانه روز پاسدار، جمعی از کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با خانواده پاسدار شهید اسماعیل قره داغی و پاسدار وظیفه شهید خانجان رحمتی دیدار کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها