خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور مدیر، معاونین و روسای واحد‌های مختلف منطقه شمال‌شرق، از بازنشستگان این منطقه تجلیل و با اهدای لوح تقدیر از زحمات آن‌ها قدردانی شد.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۹۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سیدوحید سیدموسوی در این مراسم، با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشتگان گفت: بازنشستگان گران‌بها‌ترین روز‌های عمر خود را وقف خدمت به مردم کرده ودر سخت‌ترین شرایط همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده‌اند که به همین دلیل از آنان تکریم و تجلیل می‌کنیم.
رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق ادامه داد: بازنشستگی پایان کار نیست و این منطقه همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری عزیزان بازنشسته می‌باشد که اگر تجربه همکاران بازنشسته در کنار توان نیروهایجوان قرار بگیرد، مسیر بهبود را برای شرکت هموار کرده و به پویا و چابک شدن شرکت کمک خواهد کرد.
وی برای کلیه همکاران بازنشسته خود آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و عاقبت به خیری کرد.
قابل ذکر است: در این مراسم از حسین اسماعیلی (تعمیرات خط) که حدود ۳۷ سال از عمر خود را برای خدمت در این منطقه صرف نموده بود تقدیر گردید.
همچنین در مراسمی مشابه از آقایان نصرت شفیع‌آبادی و حسن اقبال (باغبانی منطقه شمال‌شرق) که به بازنشستگی نائل شده بودند نیز تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها