علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمان

فداکاری های نیروهای مسلح ، ایران را به لنگرگاه امنیت جهانی تبدیل کرده است

وی تصریح کرد:ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی همراه با سپاه، بسیج مردمی و نیروهای مسلح دفاع و فداکاری کرد و اگر نزدیک به چهل سال ایران لنگرگاه امنیت منطقه ای و جهانی شده است این مسئله  به برکت فداکاری نیروهای مسلح می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۹۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که با حضور از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی  برگزار شده بود، اظهار کرد: ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  موجبات سربلندی و سرافرازی ایران را فراهم کرده است و بر همین اساس هدف از برگزاری مراسم امروز قدردانی از ارتشیان و به یاد آوردن دفاع از کشور است.

وی تصریح کرد:ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی همراه با سپاه، بسیج مردمی و نیروهای مسلح دفاع و فداکاری کرد و اگر نزدیک به چهل سال ایران لنگرگاه امنیت منطقه ای و جهانی شده است این مسئله  به برکت فداکاری نیروهای مسلح می باشد.

 

 

رزم حسینی با اشاره به اینکه  ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی تدبیر خوبی انجام داد و موفق شد آموزه ها و دانسته های خود را در این صحنه عملیاتی کند، ابراز کرد: اگر امروز با وجود آشوب های منطقه ای، در مرزهای ما امنیت پایداری وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران مرکز امنیت پایدار در منطقه است، به برکت نیروهای مسلح و ارتش است و ما فداکاری های ارتش را ارج می نهیم.

 

 

ارتش ما ارتشی ولایی و تابع ولی فقیه و فرماندهی کل قواست/استان کرمان در سال ۹۶ در زمینه امنیت جزو استان های برتر کشور شد

 

 

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه ارتش ما ارتشی ولایی و تابع ولی فقیه است که فرماندهی کل قوا، مجتهدی مسلم و آگاه در عرصه نظامی می باشد، بیان کرد:کرمان در سال گذشته در زمینه امنیت جزو استان های برتر کشور شد و در حدود ۷۰۰ جلسه شورای تأمین در سطح استان برگزار شده است.

 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شورای تأمین استان،شورای متخصص، همدل و با تجربه است، تصریح کرد:  این شورا موفق شد در حوزه امنیت با همه آسیب هایی که در اطراف مشاهده می کنیم؛ استان برتر امنیتی در کشور شود.

 


رزم حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان در حوزه پدافند غیرعامل،استان برتر شده  است، اظهار کرد: این مسئله نشان از ظرفیت های کادر اداری استان و شورای تأمین دارد و در اینجا از تمامی  نیروهای مسلح و به ویژه ارتش که موجبات امنیت را فراهم کرده اند تشکر می کنیم.

 

 

استاندار کرمان در پایان با بیان اینکه ارتش در بحران نیز کمک کرده است، خاطر نشان کرد:در سیل سال گذشته در جازموریان، مهندسی ارتش به مردم گرفتار در سیل کمک کرد.

ارسال نظرات