فرمانده ارشد نظامی ارتش در هرمزگان با بیان اینکه استقامت و آمادگی امروز ارتش و سایر نیروهای مسلح در برابر تهدیدات برای بزرگی و عظمت ایران فرداست، گفت: ارتش برای حفظ عزت و اقتدار نظام مقدس از نثار جان خود دریغ نمی کند.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۱۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیردریاداردوم افشین تاشک صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتش اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تدابیر و رهنمودهای مدبرانه امام راحل، توطئه‌گران و فتنه‌انگیزان به فکر انحلال ارتش بودند که با درایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی 29 فروردین ماه سال 58 به عنوان روز ارتش نام گرفت.

وی افزود: امام راحل این روز را با عبارت حکیمانه لحظه شادی تمامی بندگان خدا و یاس و ستمگران به عنوان نقطه عطف درخشان و افتخارآمیز قلمداد کردند.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان هرمزگان تصریح کرد: در همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توطئه ضدانقلاب در مناطق مختلف کشور با تحریک قدرت‌های بیگانه و حضور پررنگ و همراه با فداکاری نیروهای ارتش در خنثی‌سازی این توطئه‌ها و بعد از آن تهاجم رژیم بعث و دفاع همه جانبه و ایستادگی مثال‌زدنی و به خاک مالیدن پوزه متجاوز و تقدیم 48 هزار شهید در دفاع مقدس و پس از آن تامین امنیت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی توسط کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه سایر نیروهای مسلح همگی نشان از دوراندیشی و نتیجه تصمیم آن اراده مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.
 تاشک ادامه داد: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به الطاف الهی موجب افتخار، عظمت، توانمندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند، آن چنان که مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع) می فرمایند: سربازان به اذن خداوند دژ مردم، زینت زمامداران و مایه عزت دین و امنیت هستند.
فرمانده قرارگاه مقدم نداجا ناوگان جنوب گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای با بهره‌گیری از کارکنان متدین، متعهد و متخصص روز به روز بر توانایی و آمادگی خود افزوده و بیش از گذشته دارای روحیه و انگیزه اجرای مأموریت می‌باشند.
وی افزود: استقامت و آمادگی امروز ارتش و سایر نیروهای مسلح در برابر تهدیدات برای بزرگی و عظمت ایران فرداست، همچنان که پایمردی و از خودگذشتگی شهیدان، جانبازان ، ایثارگران دیروز مایه سرافرازی امروز ماست.
امیردریادار دوم تاشک تصریح کرد: چشم جهان به ایران و ایرانی است که چگونه با آمادگی، توانایی و هوشیاری، تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند و چگونه از درس آموخته‌های خیبر و کربلا استفاده می‌نماید.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان هرمزگان ادامه داد: ما سربازان ولایت در این روز ضمن تجدید میثاق با ولی امر مسلمین فرماندهی کل معظم قوا اعلام می‌نماییم برای حفظ عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از کشور ایران با تمام قدرت ایستاده و از نثار جان خود دریغ نمی‌نماییم.
وی در پایان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نفس اقتدار ارتش در کشور ایجاد امنیت می‌کند و امنیت کشور را نیروهای مسلح، اقتدار و توانایی آن‌ها و پرانگیزگی آن‌ها را تامین می‌کند.

ارسال نظرات